Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kwam dit filmpje ook al tegen op de site van Lesli.. maar als ik het dus goed begrijp.. is dit niets meer of minder dan de MC Thunder in een ander labeltje!
Het filmpje van de Knock Out XL en de Mc Thunder zijn hetzelfde...dit is dan denk ik ook gewoon dezelfde pot met een ander label, of er moet nog een ander filmpje verschijnen. Betreft de XXL, meer schoten maar voor de rest niet verschillend lijkt me.
Verschillend aantak schoten, maar knal blijft hetzelfde (?)
Tsjaa heel ander geweld want het is een andere cake. Deze schiet 1 voor 1 in een best rap tempo, en met 2 tegelijk schieten ze 1 voor 1 in een nog sneller tempo zo gezegd. Big Mc thunder schiet in salvo's.
Erg leuk knalblokje, er zijn nu veel knalblokjes met zilveren mines naar ti boeket, Silver Salute, Big MC Thunder, MC Thunder, Salute, No Mercy en de Knock Out XXL en allemaal zijn het goede blokjes. Keuzes genoeg.
de 36shots Mc Thunder.. goede knallen, mooie mines, die af en toe iets voller zouden mogen, en ook het tempo had wat mij betreft wat hoger gemogen.
Maar de knal blijft top!