Knock out XXL

jawe

VWC lid
Artikelnummer:157
Artikelnaam:Knock out XXL
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten:36shots
Effectomschrijving:Oordoppen in! Met maar liefst 36 maximaal gevulde schoten dondert deze knalkomeet tot diep in de nacht door.
Tijdsduur: 18,00 sec.
Stijghoogte: 20,00 m.
Richtprijs:€24,95

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

157_knock_out_xxl.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga er van uit dat XL en XXL gewoon 2 broertjes zijn, maar met verschillend aantal shots.
Ga er maar van uit dat de afbeelding nog wel veranderd wordt voor de verkoop

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad wat ik bedoelde Bozem. Het verschil zit -denk ik- in het aantal schots, maar het labeltje zal wel hetzelfde zijn.

ik zelf snap ook dat het 2 broertjes zijn emt het verschillende aantal schoten.
en als dan de foto van het kleinere broertje word geplaatst dan kan het zo zijn dat mensen zig vergissen in welke pot ze kopen als ze niet goed opletten vandaar vermelden in het maar even.

Wat me opvalt is dat het kleinere broertje hiervan 20 seconden duurt, en deze maar 18 seconden. Terwijl deze versie meer shots bevat.

Wat hoop ik hard dat hier flinke knallen uit gaan komen!
Het zou toch geweldig zijn jongens.. niet meer 3 dagen lang doorlonten.. maar gewoon neerzetten en aansteken:p

Het zou toch geweldig zijn jongens.. niet meer 3 dagen lang doorlonten.. maar gewoon neerzetten en aansteken:p

Ik hoop dan ook zeer dat de knal (minimaal) hetzelfde is als de Knock Out (single-shot)...Vindt dit toch 1 van de betere knallers betreft single-shots
In dat geval, hopen dat ie hier verkocht zal worden!

jaa hoop ik ook, vind het doorlonten enz trouwens niet erg, vind het leuk om ermee bezig te zijn

Lijk me een leuk product, alleen misschien beetje overprized door de naam 'Knock-Out' ?

Als je goed zoekt heb je ze voor voordeliger maar ik vind het iedergeval wel een goed idee en leuk dat Lesli's collectie steeds word uitgebreid. Maar dat was dan een puntje kritiek. Misschien als ik hem zie dat ik heel anders praat wie weet :)

Er staat wel XXL bij de foto, maar misschien lijkt deze erop, maar gewoon meer schoten.

jaa, waarscheinlijk is het gewoon een soort van grote kist met iets van 24( of zo) nock outs er in,
kan toch nog wel voor een verassing gaan zorgen

Laatst bewerkt:
Jaa ik hoop het, dan vind ik het eigenlijk wél de moeite waard om deze te kopen. Een cake met een rap tempo doet hem altijd wel goed in de buurt ( kick hem altijd wel als de kijkers het geweldig vonden wat je afgestoken had:) )

heb een filmpje gevonden van de duitse versie :movie
als ze het zelfde zijn staat ons heel wat te wachten :)

Als de Knock out XXL zelfde is als die filmpje dan is het gewoon een mc thunder met meer schoten.

maar ik ga denk eerder vanuit dat het ook peony's heeft zoals de knock out single shots dus kan wel leuk 'knal' blokje worden :rolleyes:

Back
Bovenaan