Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet je 16 zijn om dit te kopen? Ik ben namelijk nog 15, en zo niet dan ga ik nu even heen!
Ja, dit wordt nu al verkocht door de importeur Lesli.
Nee, je mag het niet het hele jaar door afsteken.
Kan iemand nog bevestigen dat je dit echt vanaf 12 jaar mag kopen? Want dan ga ik vanmiddag even langs, en het is nog een best stukje rijden...
Dat heb ik Darksoul ook al verteld maar hij vind het blijkbaar nodig om verwarring te blijven scheppen.
(...)
Dit verhaal heb ik nu al van 3 winkeliers gehoord die dit vuurwerk verkopen.
Het is niet mijn doel van verwarring te scheppen, maar wel om foutieve informatie op dit forum te voorkomen!
Je zegt het zelf al: "drie winkeliers die het knetterlint verkopen". Precies ja; lekker betrouwbaar! Lesli licht gewoon hun winkeliers in. Vraag eens andere winkeliers die GEEN Lesli verkopen. Die gaan precies het tegenovergestelde zeggen! Zij zullen zeggen dat je nu nog geen knetterlint af mag steken. Dat Lesli beweert dat het wél mag, moeten zij weten. Dat is gedurft en gewaagd, waarvoor je ook wat kunt zeggen. Maar ik blijf van mening dat het wettelijk gezien nog niet MAG.
Ik had al gevraagd om niet met het argument "Lesli zegt dat..." te komen. Dus, Rob, graag met een steekhoudender argument komen nu![]()