Knetterlint

Wat een super dingen! Stond er inderdaad ook versteld van dat dot mag door het jaar!
Echt harde crackling, zeker nog een pakje kopen! :)

Nee het is er nog niet door.. dit behoort tot het nieuwe vuurwerkbesluit dat gepland staat voor volgend jaar.

Je kan het dus van 2 kanten bekijken.. de gewone leek weet hier niets vanaf, dus gaat er vanuit dat wat in de winkel te koop is, dat dat ook afgestoken mag worden.
Van de andere kant.. je kan het wel kopen maar dan mag je het nog niet afsteken.

Ik weet het niet.. ik denk dat je de boete toch te pakken hebt als je hiermee wordt aangehouden door het jaar heen totdat het nieuwe vuurwerkbesluit er doorheen is.

ik meen ergens gelezen te hebben dat alles wat een lont heeft niet verkocht mag worden... ik stond ook vreemd te kijken toen ik deze dingen zag liggen bij de groenrijk, even als de bengaalse fakkels die ook gewoon het hele jaar door verkocht worden.

Is echt mooi dat dit soort spul volgend jaar dan gewoon mag.. net zoals red bulls etc.

Ik ga dan ook gewoon allemaal zooi bewaren van aankomend oud en nieuw en dan lekker door het jaar heen stoken.

Dus je kan Cracklingballs, Flashing Deamons, en deze crackling zweepjes nu gewoon kopen, EN afsteken zonder dat je een boete krijgt?:)

SUPER!

Vandaag even na de Boerenbond/Welkoop geweest.
Helaas was er nog niets in gericht in mijn dorp.
Volgende week zou het er allemaal zijn vertelde me een medewerker.
Ag dan maar een dorpje verder!
En BINGO daar lag het knetter linten en zoon leuk vuurwerk/kinder pakket.
Heb meteen 5 pakken knetter linten gehaald! Heerlijk om zo LEGAAL van me kruit stress af te komen!

Hier een foto van een doos knetterlinten!

2gy13cx.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Ik heb een ander doosje. Ik maak morgen ook wel eens een foto!

Dat komt omdat een grote doos is waar de kleinere doosjes inzitten:wink:
Hier een foto er van :

Dit zijn de normale doosjes

De crackling linten zijn 21cm lang

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

Heb mezelf ook zo,n doosje kado gedaan vandaag. 2 knopen in een lintje gedaan,en op het terras afgestoken. Knetteren prima,:)

Zijn leuke dingetjes dit!
Heb 20st (een doosje) doorgelont met blackmatch voor 10u project :)

Ophangen in het donker voor het allerbeste effect. Ik zou wel meet dan 1meter afstand houden dan!

Hier een filmpje van mij :D

Ze gaan echt heel hard , dat dit gewoon mag het hele jaar door :shocked: , echt heerlijk

(volgens mij knallen ze het 90shots matje van lesli eruit :D:D)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!!)

Ja, dit wordt nu al verkocht door de importeur Lesli.

Nee, je mag het niet het hele jaar door afsteken.

dit vind ik wel raar dan, wel verkopen maar niet afsteken? verkoop dan gelijk al het vuurwerk dat mag tenslotte ook niet afgestoken worden door het jaar heen:bonk:

ontopic; als deze harder knaller dan 90sh. matjes :p dn heb k me keuze voor volgend wel gemaakt :p

Back
Bovenaan