Knetterkegels

ik ben er trouwens achter gekomen dat er 2 versie's zijn!

versie 1 : heeft rode en groene sterren + de crackling gaat heel erg hard! (zoals me filmpje hierboven)
versie 2: heeft blauwe sterren en de crackling is een heel stuk zachter dan versie 1!

ik zal versie2 binnekort even op film zetten:wink:.

--pyro99:bye:

ik ben er trouwens achter gekomen dat er 2 versie's zijn!

versie 1 : heeft rode en groene sterren + de crackling gaat heel erg hard! (zoals me filmpje hierboven)
versie 2: heeft blauwe sterren en de crackling is een heel stuk zachter dan versie 1!

ik zal versie2 binnekort even op film zetten:wink:.

na wat testen ben ik er achter gekomen dat er 2 soorten in een doosje zitten , met roze en paarse crepe!

paarse crepe is dus de zogenoemde versie 1 van mijn post hierboven
en de roze crepe is dus versie 2!

hier een filmpje van mij hij begint met een paarse dan roze dan weer paars dan weer roze!

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Ze zaten in het pakketje dat we kregen bij de winkeliersdemo. Ik was echt aangenaam verrast. Kende ze nog niet, maar hopelijk zitten ze in de donatie van Lesli aan Vrolijk Vuurwerk. Hier worden niet alleen de kinderen gelukkig van, maar ook de omstanders :D

Blijf bizar dat dit het hele jaar door mag worden afgestoken. Beter want deze fonteintjes zijn zeer goed kort maar een luide crackling effect

Kan het zijn dat ik hier 2011-batch van heb? Zoiets staat op de verpakking... zou wel een oudje zijn dan.

Kan het zijn dat ik hier 2011-batch van heb? Zoiets staat op de verpakking... zou wel een oudje zijn dan.
Zelf dacht ik ook een tijdje dat mijn kegels uit 2011 kwamen. Alleen bestaat dit product volgens mij pas sinds 2012 (uit gaande van de eerste posts van dit topic). Volgens mij is de "LYF-2011-14D-B/C" het productnummer en heeft dat niets met de batch te maken. De knetterkegels die in de aldi fonteinzak zaten hebben namelijk hetzelfde nummer.

Zoals in bovenstaand filmpje heb ik ze nooit gehad. Zo slecht als hierboven.
Ik vond het jaren geleden zelfs de beste cat1 fonteinen.
Wat is ermee gebeurd? Worden ze nergens meer verkocht, of worden ze zelfs niet eens meer geproduceerd?
Ik meen me te herinneren dat de goede batches in begin nog 4 euro per pakje kostten.

Zoals in bovenstaand filmpje heb ik ze nooit gehad. Zo slecht als hierboven.
Ik vond het jaren geleden zelfs de beste cat1 fonteinen.
Wat is ermee gebeurd? Worden ze nergens meer verkocht, of worden ze zelfs niet eens meer geproduceerd?
Ik meen me te herinneren dat de goede batches in begin nog 4 euro per pakje kostten.

Die hierboven lijken een maandagochtend modelletje...

Op een gegeven moment is heel veel CAT.1 gecontroleerd en getest door het IL&T en toen bleek veel van het CAT.1-spul niet aan de CAT.1-eisen te voldoen. De boetes en kosten voor vernietiging zijn enorm hoog dus dan kiezen de Importeurs op een gegeven moment eieren voor hun geld.

De laatste bups Knetterkegels is 2 jaar geleden bij Big Bazar terechtgekomen en verdwenen uit het Lesli-assortiment.

Ik heb er net nog een pakje van afgestoken (ja ik zou geen categorie1 kopen maargoed).
Wat een goede fonteintjes. Cat 1 of cat 2. Gewoon heel leuk voor de prijs.

Back
Bovenaan