Knalcakes van tegenwoordig

Siercakes worden zeker wel op geluidsnivo getest. De Garden of Eden 2013 is daardoor afgekeurd. Die klapte te hard.

Ohja je hebt gelijk! Dan is het helemaal vreemd dat menig siercake de knalcakes van tegenwoordig eruit knallen.

Als ik een cruel traction hoor, of een fire emblem dan gaan die veel harder dan alle knalcakes die ik langs heb zien komen.

Ik weet niet hoe die testen gaan. Worden er producten uitgepikt? Ik kan me voorstellen dat ze salute cakes er sneller tussen uit pakken dan een siercake. Misschien dat dat de oorzaak is. Ze zijn bang voor afkeuring. Misschien slaan ze een siercake sneller over. Zou me niets verbazen dat de cruel traction op het randje zit en volgend jaar in de nieuwe batch zachter knalt. Komt ook door dat er nu meer filmpjes op internet zijn. Deze heeft waarschijnlijk aankomend jaar misschien wel meer de aandacht bij het testen.

Is de hype zo goed als over? Neem je liever dit jaar meer siercakes omdat het qua burst en prijs niet veel verschilt met een knalcake? Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.

Ik denk dat de importeurs een beetje voorzichtig geworden zijn.
Dus de aantal grammen kruit in de knalcakes worden teruggeschroefd, men heeft geen zin het gezeur en de kosten voor hun afgekeurde zooi te vernietigen.

Of knalcakes uit zijn weet ik niet.
Misschien wel, als je kijkt naar de siercakes, die zijn kwalitatief zeer goed, als je goede zoekt.
En men heeft minder te besteden, dus waarom een losse knalcake, als je een mooie siercake met lekker harde knallen kan kopen.

Als het even kan neem ik dit jaar gewoon een karton Thunder Salutes. Man, wat knalden die dingen lekker. Door kon echt geen siercake tegenop hoor, ook niet de salutes van de Heavy Legend, bij lange na niet!:D

Ik had dit jaar een aantal knalcakes. Net als voorgaande jaren de delicious thunder maar merkte dat ik daar erg op uitgekeken was. Die knallen waren leuk maar niet geweldig. Daarintegen weer verrast door de matrix van burnit, die knallen waren juist weer bijzonder goed.

Of we zijn verwend/gewend of het wordt inderdaad minder, al moet ik toegeven dat ik natuurlijk maar een klein aantal knalcakes had.

Ik had dit jaar weer de Secret Salute 2014 en de Silver Salute 2014. De Silver was een drama,vele malen zachter als voorheen. De Secret daar in tegen was weer abnormaal hard. Heerlijke rambak weer

Back
Bovenaan