Firecrack-R
VWC lid
De kleine potjes kunnen gevaarlijk zijn maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid, als je er niet mee om kunt gaan niet kopen. Ik wil geen enkel product meer kwijt, er is al zoveel toegegeven de afgelopen jaren, het moet ergens stoppen. Er blijft niks meer over zo. Als je naar de gamma gaat kun je daar toch ook zoutzuur of gootsteen ontstopper kopen, heel gevaarlijk spul als je er niet normaal mee omgaat, is toch hetzelfde?
Een certificaat zie ik ook niet zitten, waarschijnlijk krijg je dan te maken met veel meer regelgeving waardoor het je uiteindelijk onmogelijk word gemaakt normaal af te steken, denk aan opslag, afstanden, hoeveelheden, verzekering etc etc, het klinkt mooi maar ik denk dat het je gezellig avondje er niet direct beter op maakt.
Ik snap dat je geen producten meer kwijt wilt zijn. Dat knalvuurwerk is verboden is ook complete nonsens. Want Nederlands knalvuurwerk zorgt voor 0 slachtoffers.
Maar het is kiezen of kabelen. Als branche zijnde initiatief nemen en zorgen voor meer veiligheid of alles inleveren (lees: totaalverbod).