Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is het nu.niemand zet ze vast, echt bijna niemand zie ik ze vastzetten
Mensen kunnen een grote pot op de kop zetten. Gaan we nu weer wat verbieden? Ik kan het niet met je eens zijn. Dan kunnen we alles wel gaan verbieden.
99 procent is geen liefhebber, het heeft dus weinig zin om dit probleem vanuit de liefhebber oogpunt te tackelen. Juist de minder liefhebber consument koopt wat van die wankele cakes van 7 a 8 euro, houten voetje eronder voor 50 cent extra en probleem is de wereld uit.
Daarnaast blijf ik een korte vw cursus voor de consument helemaal geen slechte optie vinden. Zelfs voor een scooter moet je tegenwoordig afrijden, examen doen. En omdat je dan ook wat groter spul kan verkopen aan certificaat houders staat de illegale handel nog meer buiten spel en kan de middenstand wat extras verdienen. Verkopers zouden wat mij betreft sowieso een verkoop cursus moeten krijgen. Vaak hebben die er echt de ballen verstand van, denken alleen aan de omzet. In Zwitserland kan je zowat alles kopen wat los en vast zit.... maar iedere verkoper geeft je uitgebreide uitleg. Ongevallen zowat 0.0 die kan moeten we ook op.