Kleine matjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb altijd de 150 sh van Evuco. Ze zijn toch net weer even langer, en kosten maar 1 euro. (en later nog 10% korting eraf)
Ik ben er altijd weer over te spreken, want ze knallen helemaal niet slecht!

ik heb ze ook elk jaar in me collectie zitten want het is gewoon makkelijk om even snel aftesteken:)
maar wat ik wel jammer vind is dat ze vaak verdeeld zijn in 90 sh.

of koop een 111 klapper vn GBV zijn best lekker qua knal
duurt ook niet lang
een rap tempo dus..
soms gaat de helft niet af..
maar dat gebeurt bij meerdere!

Had vorig jaar 90 shots matjes van een onbekend merk.
deze knalden niet zo hard maar waren wel goedkoop:)

Oja ik vind die ladycrackers van broekhoff echt leuk ze knallen niet hard maar ja ik ga 5 pakjes dit jaar kopen:p

Laatst bewerkt:
Sinds 2 jaar koop ik van deze dingen ook altijd een paar. 2 jaar terug had ik er 5 van 90 shots gekocht en vorig jaar weer een paar maar toen waren ze 120 shots of zo iets. Koop ze gewoon voor de fun voor overdag om ergens op te leggen of zo of een stukje af te breken en bij een heksenkring te leggen.

Ik neem altijd 10 van die 90shots matjes, zijn wel grappig. €0,75 per stuk bij de boerenbond. Goeie kwaliteit, weinig weigeraars.

ik vond de astro crackers en stuk harder als de kanonslagen hoor want ik had er een paar maar ze waren veel harder

Dit jaar bij Lesli, is er de 7Klapper, het is gewoon een soort van draad met papier en die knalt als het goed is 7 keer ofzo , ik ga hem dit jaar even proberen dus jullie horen het nog ;).

o ik zie net op een andere topic dat ze die niet meer verkopen, waarom want als ze zo snel uitverkocht zijn is het toch juist een goed product

Bij lesli:

Jumpers
Terug van weggeweest; deze 40 schots micro-matjes moet je hebben als je van knalvuurwerk houdt.

048-Jumpers.jpg

Je hebt ook van die kleine ladycrackers, deze bevatten vaak 20 of 40 shots. ze knallen niet hard. Je kunt beter de 90 shots nemen.

Toch zijn ze wel leuk, maar dan paar pakjes bij elkaar te leggen. Ze zij trouwens niet per stuk te koop. Ze gaan per set van 12 of 20 meen ik. Kosten ook maar ekele euro's:wink:

Ik koop ze bij witbaard amsterdam 10 stuks voor 1,95:bye:

En ze heten bij mij Lady cracker 40 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan