Klavertje Vier [Baarle- Hertog]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over een paar maanden ben ik van plan naar Baarle-Hertog te gaan, maar ik ben van plan om naar alle winkels (2x Zena, 2x Loots, Dolfijn, Klavertje Vier bla bla) te gaan. Maar heeft het nut om naar Klavertje Vier te gaan als ik bijvoorbeeld al naar Zena en Loots ga? I.v.m. collectie en zo. Koop het namelijk liever zo veel mogelijk bij 1 verkooppunt, krijg ik misschien nog een klein beetje korting als ik de verkoper lief aankijk:p En Klavertje Vier schijnt niet echt vriendelijk te zien, wat bij mij toch wel erg belangrijk is. Ik wil op me gemak kijken voor een rol, en misschien wel wat erover vragen.

mijn ervaring vertelt me dat:
zena het meest gratis geeft, de beste service heeft en je op je gemak voelt en gezellig
loots is degene met de meeste aanbiedingen, maar geeft vrijwel niets gratis als je de vrouw van harry aan de toonbank hebt, als harry daar staat krijg je een kleinigheidje maar das ook bijna niets.
Klavertjevier is iets waar ik niet vaak kom met mijn vrienden, maar de man is wel aardig hoor. Maar ik heb het gevoel dat ze niet veel serieus nemen, dat ze eigenlijk niet veel van vuurwerk weten, omdat als je de winkel binnen loopt ook gewoon een shopje ziet, waar je ammal kleine troep kan kopen.

Om eerlijk te zijn heb ik hier nog nooit iemand over horen praten. Dit is ook de eerste keer dat ik dit pakket zie.

Het pakket ziet er erg groots uit! In totaal 35 verschillende dingen.

Oregon super pakket.
Bestaande uit 3 dozen met verschillende inhoud nl:
- doos SKYWALKER inhoud 12 pijlen met verschillende effecten
- doos ALABAMA inhoud 4 X 16 shots potten + 1 X 19 shots + 10 X romeinsekaarsen.
- doos MISSOURI inhoud 4 X 19 shots potten + 2 X 120 shots saturn missle.
Top produkt.

233077_a.jpg

Prijs is €100,00.

Dat is wat ik er over heb gevonden, jij waarschijnlijk ook.

Om eerlijk te zijn heb ik hier nog nooit iemand over horen praten. Dit is ook de eerste keer dat ik dit pakket zie.

Het pakket ziet er erg groots uit! In totaal 35 verschillende dingen.

233077_a.jpg

Prijs is €100,00.

Dat is wat ik er over heb gevonden, jij waarschijnlijk ook.

Dit had ik ook al gevonden het is erg groot en voor 100 euro niet duur!

Vandaag even langs deze winkel kunnen wippen. Was mijn eerste keer dat ik de Klavertje Vier geopend zag aan de rechterzijde (vuurwerkverkoop). Het is een zeer strak ingerichte winkel met duidelijke prijskaartjes. Er worden geen artikelen groots in de spotligt gezet waardoor het gewoon veel overzichtelijker over komt om rustig producten uit te zoeken.

Mijn eerste indruk vooraf was dat het niet erg klantvriendelijk gericht was bij Klavertje Vier. Daar wil ik nog wel even op terug komen, niet helemaal waar. We werden goed geholpen door de man achter de toonbank.

Het assortiment van deze verkoopwinkel is welliswaar geminimaliseerd tot een selectie uit het assortiment van Bonbridge en Original Fireworks. Vergeleken met Zena de Bunker is de winkel iets duurder, maar had wel een zeer gewild artikel op voorraad wat in alle andere winkels niet zo is. Vergeleken met Harry Loots heeft Klavertje Vier goedkopere prijzen voor onderandere de 100 grams fonteinen (zowel de Silver Fountain als de Crackling Fountain kosten 8 euro).

Mensen:

Hij heeft dus het volste recht de zooi niet open te gooien als ze daar geen afspraak voor hebben gemaakt. :bye:

NEE, jij hebt als consument recht op het teziende object al is het afgesloten met een slot, dan heb jij nog het VOLSTE recht om dit te mogen bekijken. tenzij er staat aangegeven; verboden voor onbevoegden wetboek van strafrecht art 461 lid a

Zondag: 9.00 tot 17.00 uur
Maandag: gesloten
Dinsdag: 10.00 tot 18.00 uur
Woensdag: 8.30 tot 18.00 uur
Donderdag: 8.30 tot 18.00 uur
Vrijdag: 8.30 tot 18.00 uur
Zaterdag: 8.30 tot 17.00 uur

vuurwerk ook op afspraak: tel. (0031) 06 239 499 77

:) Ik denk dat je even moet bellen als je vuurwerk wilt kopen. :cool:

Ik denk dat je even moet bellen als je vuurwerk wilt kopen. :cool:

Dat moet je ZEKER doen! Verschrikkelijke winkel. Ben 1 maart nog in Baarle geweest en het winkeltje voor vuurwerk was DICHT. Het Lotto-gedeelte was wel open. Ze zeiden dat ze alleen nog maar siervuurwerk hadden op dit moment, over een maand of 2 komt het knalvuurwerk binnen (daarvoor stapte ik binen:bonk:)
Niet nu gaan als je daar knallers wilt kopen! Dan moet je naar De Bunker of een afspraak maken bij Loots (of ga op zaterdag). :bye:

Dat moet je ZEKER doen! Verschrikkelijke winkel. Ben 1 maart nog in Baarle geweest en het winkeltje voor vuurwerk was DICHT. Het Lotto-gedeelte was wel open. Ze zeiden dat ze alleen nog maar siervuurwerk hadden op dit moment, over een maand of 2 komt het knalvuurwerk binnen (daarvoor stapte ik binen:bonk:)
Niet nu gaan als je daar knallers wilt kopen! Dan moet je naar De Bunker of een afspraak maken bij Loots (of ga op zaterdag). :bye:

waarom is het dan gelijk een verschrikkelijke winkel als ze ff geen knalvuurwerk hebben? vindt het eigenlijk niet zo gek dat ze niet het hele jaar knal verkopen, niet veel mensen kopen van jan. tot augustus vuurwerk

waarom is het dan gelijk een verschrikkelijke winkel als ze ff geen knalvuurwerk hebben?

Tsja das mijn mening:bonk: Als je op je site zet dat je vuurwerkwinkeltje sowieso op zondag van 9 tot 5 uur geopend is, verwacht ik ook dat je vuurwerk HEBT.
Bovendien lijkt het of de mensen achter de kassa een 'wanneer zijn we klaar' instelling hebben..:sad:

Je moet ze beter stimuleren

[ Sorry kon het niet laten ]
Maar hij heeft wel min of meer gelijk , Heb het gevoel dat Klavertje-4 niet veel geluk brengt of dit uit naar de klanten toe.
Ik zeg hop hop Harry Hop !

Afgelopen zondag was ik in Baarle, dat krantenwinkeltje van hun is een stuk mooier geworden, maar de vuurwerkwinkel was nog niet klaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan