Firekiddo
VWC lid
Over een paar maanden ben ik van plan naar Baarle-Hertog te gaan, maar ik ben van plan om naar alle winkels (2x Zena, 2x Loots, Dolfijn, Klavertje Vier bla bla) te gaan. Maar heeft het nut om naar Klavertje Vier te gaan als ik bijvoorbeeld al naar Zena en Loots ga? I.v.m. collectie en zo. Koop het namelijk liever zo veel mogelijk bij 1 verkooppunt, krijg ik misschien nog een klein beetje korting als ik de verkoper lief aankijkEn Klavertje Vier schijnt niet echt vriendelijk te zien, wat bij mij toch wel erg belangrijk is. Ik wil op me gemak kijken voor een rol, en misschien wel wat erover vragen.
mijn ervaring vertelt me dat:
zena het meest gratis geeft, de beste service heeft en je op je gemak voelt en gezellig
loots is degene met de meeste aanbiedingen, maar geeft vrijwel niets gratis als je de vrouw van harry aan de toonbank hebt, als harry daar staat krijg je een kleinigheidje maar das ook bijna niets.
Klavertjevier is iets waar ik niet vaak kom met mijn vrienden, maar de man is wel aardig hoor. Maar ik heb het gevoel dat ze niet veel serieus nemen, dat ze eigenlijk niet veel van vuurwerk weten, omdat als je de winkel binnen loopt ook gewoon een shopje ziet, waar je ammal kleine troep kan kopen.