Klasek komt naar Nederland!

Koala

VWC lid
Vuurwerk bieb op Facebook;

Er is een nieuwe importeur op de Nederlandse markt:

KLASEK

Dit vuurwerk is al jaren bekend in Tsjechië, maar vanaf nu dus ook in Nederland te koop!

Laatst bewerkt door een moderator:
Even nagevraagd: De website van Klasek Nederland komt over ongeveer 2 weken online en daar komt alle informatie op.
Eurostar is in Nederland exclusief partner van Klasek Trading uit Tsjechië.

Betekend dit dan ook gelijk het einde van Eurostar?
Dat zou wel jammer zijn, ze hadden best wel leuke producten.

dat is mooi , ben benieuwd henb 1 keer gestookt met oud en nieuw in tsjecho en had veel spul van klasek en vondt het geweldig geen poespas maar gewoon lekker hoppeta hatseflats en rammen

zou gweldig zijn als hier ook de DUMBUM te krijgen is

Idd, vind de rest tegenvallen (op de pijlen na) maar die dumdums ben ik wel benieuwd naar.
Zijn wel maar 20mm, wat ik me afvraag is zijn dit bestaande klasek potjes of speciaal gemaakt voor de Nederlandse markt? Gezien Nederlandse knalcakes toch vaak tegenvallen.

Dum dum salute cake staat er tussen, 20mm en super zwak helaas. denk dat deze zachter is dan bijv de Thunderbrick van Lesli.

Dit spul is volgens mijn, gezien de video, speciaal gemaakt voor de NL markt. Ze maken alleen gebruik van hun naam om dit te verkopen! Ik wil ze niet de grond in koppen maar dit (wat op de video staat) is niet wat we van de naam ''Klasek'' gewend zijn, dus verwacht geen lomp harde (burst)klappen:wink:

Edit: Er zitten wel producten tussen die niet speciaal voor NL zijn, maar toevallig mag het. Zoals bijv de Maska:) (dit zijn naar mening de cakes waar je naar moet kijken om toch een beetje het Klasek gevoel te krijgen.

Prijzen op een ander forum gezien, belachelijk hoog. Moeten flink in de aanbieding komen bij een winkel mocht dit interessant willen worden voor ons. Vooralsnog is het alleen de naam die het interessant maakt.

Prijzen op een ander forum gezien, belachelijk hoog. Moeten flink in de aanbieding komen bij een winkel mocht dit interessant willen worden voor ons. Vooralsnog is het alleen de naam die het interessant maakt.

Denk niet dat die aanbiedingen er komen, vorig jaar had Eurostar al met de winkeliers afgesproken dat ze niet onder een bepaalde verkoopprijs mochten worden verkocht,

Denk niet dat die aanbiedingen er komen, vorig jaar had Eurostar al met de winkeliers afgesproken dat ze niet onder een bepaalde verkoopprijs mochten worden verkocht,

Dat is toch verboden, prijsafspraken maken i.v.m. van het hinderen van marktwerking?
Voor de rest hou ik niet van crackling in iedere cake, dus Klasek zal het niet worden voor mij.

Heb het hele filmpje door gekeken en sommige producten ken ik al. Kan niks anders zeggen dan dat het echt belabberde kwaliteit is. Sinds de nieuwe CE regelgeving hebben ze echt een switch gemaakt van kwaliteit naar goedkope meuk. Rommelige, goedkope effecten en waar je dan vervolgens wel de hoofdprijs voor moet betalen. Alleen de Dum Bum 20mm vind ik nog interessant.

Back
Bovenaan