Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Vind hem er op bovenstaande film van Tatanka wel écht goed uit zien hoor, zeker met de prijs waarvoor die wordt aangeboden in acht nemende. Gaat op de lijst!

Komt op de film van Tatanka heel dik over inderdaad. Mooie grote en volle effecten zeg. Die gaat gewoon weer op de lijst hier.

Hier nog eentje dan, niet de aller beste film. Het goud overleeft de wind niet zo op deze film, maar onder deze box staan is echt bizar vet.

Kleur in deze box is echt bizar goed! Deze box windstil gaat echt een pareltje zijn!

Aangezien de 2020-batch van de yggdrasil tegen schijnt te vallen (en vanwege quarantaine niet geschoten) zit ik over na te denken om deze in 2022 tegelijk met deze bak te schieten. Hoe kijken jullie tegen die combinatie aan, is dat aan te raden of juist niet ?

De Kingstown Hangover lijkt daar inderdaad voorbij te komen. Die komt zo op film in ieder geval top over! Zeker vet per 3!

Deze topper staat ook dit jaar weer in de straat. Tegelijk schieten met de Primavera hoop ik overlappend een mooi double gold effect te creëren

Ook op bovenstaande film komt hij toch prima over. Het goud had iets langer mogen blijven hangen, maar overall gezien wel echt een fijne box!

Ondanks dat de Kingstown op bovenstaande film goed uit de verf komt, is het ook nog eens een mooie sfeerfilm zo op die kruising!

Een winkel in nederland.... is hoe vaag het soms klinkt als mensen alleen de stad van de vestiging noemen en niet de naam zelf, vind ik altijd super irritant

Back
Bovenaan