Kingsmen

Ik had bij deze bak altijd zoiets van 'meh', tof maar te duur, maar na het zien van jouw film ben ik ineens super enthousiast! Wat een heerlijk gekrijs zeg! :D Voor dit jaar is het budget op, maar deze gaat op de lijst voor volgend jaar :)
Ik wil hem ook na het zien van deze beelden! Maar is niet veel te koop...

Na de beelden nog nieuwsgieriger geworden er naar, helaas is de prijs nu te hoog. Hopelijk volgend jaar!
Thnx voor de tekst en filmpje Darksoul.

Ontzettend gave box zeg, wat een heerlijk geluid bij lancering. Top box voor een forse prijs, maar man, wat een indruk zal dat maken in de straat!

Dit is echt wel een prachtbox, echt dik die 10 lanceringen tegelijk. Maar die prijs weerhoud me wel, we zijn toch een beetje verwend. Zou mooi zijn om volgend jaar deze toe te voegen aan de collectie, kijken of ik een keer 1 grote bestelling kan maken bij een winkel en zo wat kan regelen. Echt wel een uniek stukje vuurwerk, dat is altijd tof!

Ik vind dit echt een weergaloos effect, de stroperige start, mooie salvo's en prima boeketten.
In de freaks voor rond de 150 te krijgen, daarvoor krijg je ook 3 Special#4. Dit weerhoud me momenteel tot een aankoop van deze toch erg mooie box.

Ik ben gek op fluit/chaos maar door de prijs stond deze box op Whislist B. Na toch nog wat filmpjes gezien te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat deze er gewoon moet komen. De reacties van het publiek bij alle fimpjes geeft de doorslag. Dit is z'n box die je over 10 jaar nog herinnert.

Die fluit die stroperig weg gaat! Geweldig! Maar box viel wel weg tegenover al het andere geweld!

Back
Bovenaan