Kingsmen

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1856
Artikelnaam: Kingsmen
Netto Kruitgewicht: 120gram
Aantal Schoten: 12 schots
Effectomschrijving: Zwierend schiet deze batterij kleurrijke schoten de lucht in, je bent de koning te rijk als je deze prijskraker weet te bemachtigen.
Tijdsduur: 26 sec
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 16/1
Richtprijs: 14,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1856_kingsmen.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Deze gaat wel een kansje krijgen denk ik. Strak label, spinners en daarna geel en roze boeketten zo te zien. Like!

Ik vind hem leuk en fleurig, maar €1,25 per schot van 10 gram vind ik echt te ver gaan. Tot op een paar jaar geleden kocht ik ALTIJD Wolff, maar dankzij hun prijsstelling hebben ze me klant Zena, Vuurwerktotaal en Rubro gemaakt. Waar ik geen moment spijt van heb gehad :bye:

Het aantal gramme zegt niet altijd dat het minder is of minder waard,als ze een beter product maken door hoogwaardige kruit en chemicaliën te gebruiken kan je met minder meer,maar dat is ook duurder.

Ja idd mooie budgetcake a la Daybreak een beetje met wat minder schoten maar desalniettemin een lekkere cake dit met harde burst...

Leuke budgetcake inderdaad. Spinningtails zijn goed, burst ook, boeket niet meer dan aardig. In deze prijsklasse kan je beter shoppen bij de undergound:wink:

Vond de spinning tails mooi, burst goed en de gele en roze-paarse boeketten ook wel ok. Leuk budgetpotje.

Ik vind hem veel te duur, meer dan een euro per shot en dan vliegen ze ook nog eens alle kanten op.

Mooie witte spinning tails met heldere peonies. Bijzondere kleuren die iets snel vervliegen, maar qua effect grootte viel het mij alleszins mee!

Back
Bovenaan