Kingdom of Heaven [Compound]

Vind het tempo wel erg lekker, een keer niet per 6 schoten maar per 12. Ik vind vooral de effecten van de eerste box mooi en goed bij elkaar passen. Denk dat dit product al met al een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft gezien de huidige prijzen.

De eerste box is mooi, lekker tempo en voor een leuke prijs zou ik die als losse box overwegen. De tweede box ziet er goed uit maar spreekt mij wat minder aan. Als set voor mij te eentonig met enkel I-shape.

Zat te twijfelen dus deze en de Illuminate the sky, de Kingdom heeft een betere finale maar toch voor Illuminate gegaan

Had van mij wel in 2 aparte producten mogen zijn. scheelt helft goed koper.
voor 275 kan wel wat anders bedenken . mij ook veel te hoog
nu rond 100 voor 1 box keuze drempel wat makkelijker geweest

€206 met de vuurwerk expert actie momenteel, maar ik begrijp uit berichten dat niet elke vuurwerkexpert dealer EVO producten met de kortingscode laat werken. hier iniedergeval wel

€206 met de vuurwerk expert actie momenteel, maar ik begrijp uit berichten dat niet elke vuurwerkexpert dealer EVO producten met de kortingscode laat werken. hier iniedergeval wel

Ik hoop oprecht dat dit de bedoeling is, het lijkt mij namelijk niet helemaal fair dat het zo werkt.
Maar goed, zolang het kan

Ben denk ik 1 van de weinige die de labels echt niets vind, maar gelukkig is dat persoonlijk. Ben wel gek op 144sh compounds, koop die liever dan de 100sh 30mm bakken.

ik heb ook liever meer kruit inhoud of grotere tubes ipv nieuwe labels inderdaad,,

Ik kan beantwoorden deze is wel degelijk gekooid
Heb deze zelf moeten ontkooien

Wellicht hebben veel winkels. Deze zelf ontkooid

Ik kan beantwoorden deze is wel degelijk gekooid
Heb deze zelf moeten ontkooien

Wellicht hebben veel winkels. Deze zelf ontkooid

Lijkt me sterk. Heb veel van deze boxen in handen gehad en allemaal zonder kooi. Hoeft uiteraard niets over de kwaliteit te zeggen.
Misschien bedoel je Illuminate the Sky? Die is inderdaad wel voorzien van een kooi.

20231230_093128.jpg
20231230_093153.jpg

Zoals je ze hier ziet komen ze binnen bij de winkels.

Lijkt me sterk. Heb veel van deze boxen in handen gehad en allemaal zonder kooi. Hoeft uiteraard niets over de kwaliteit te zeggen.
Misschien bedoel je Illuminate the Sky? Die is inderdaad wel voorzien van een kooi.

Bekijk bijlage 79144
Bekijk bijlage 79145

Zoals je ze hier ziet komen ze binnen bij de winkels.

Geen idee hoe het dan kan ik kreeg er een evo doos om heen
Moest hem echt uit de kooi knippen zowel bij deze als bij ulliminate the sky heb beide sets

Back
Bovenaan