King Of Thunder

Komt er ook een verschil in etiket dat je de oude en nieuwe uit elkaar Kan houde
n ? Want het Kan ook zijn dat je van een lading van vorig jaar krijgt bijvoorbeeld wat er nog over was

Komt er ook een verschil in etiket dat je de oude en nieuwe uit elkaar Kan houde
n ? Want het Kan ook zijn dat je van een lading van vorig jaar krijgt bijvoorbeeld wat er nog over was

Das een goede vraag.
Daar gaan we idd ons best voor doen.
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Wat had jij dan graag gezien? Fc Den Bosch? of Fc Rutten? of...............
Geef mij dan maar een thunderking allaaa Co. hahahahah. Ruud gaat morgen naar china net gesproken en afgesproken dat hij mij belt als er nieuws is.

Gr Wim

ik zie liever gewoon alleen snoeiharde king of thunders :p

maar ben zwaar benieuwd wim! ik zal zeker weer zoals elk jaar wat pakjes aanschaffen :D

Wat lees ik nu, extra aandacht. Als ik dat van Wim hoor, geloof ik dat zeker.

Ga ze zeker proberen, nu ze toch gelijk in een omdoos komen.

Misschien een idee voor orthen om ze samen met de asian thunders te verkopen:p:p

is er al een filmpje van deze nieuwe singleshot gemaakt of was deze gisteren niet bij de demo van Rubro ?

ben namelijk zeer benieuwd naar de knal of die nu harder dan een binkie is of niet

t8l1kz.jpg

in totaal 90 als goed is.

slechts 1,50 bij valk daarvoor kan je ze haast niet laten liggen

Dat dacht ik dus ook heb ze zelf 3 jaar geleden ook gehad maar kan me niet herinneren hoe hard ze knalde. Volgens mij deden ze niet veel onder de thunder kings van broekhoff die ik toen ook had.

Voor die prijs neem ik in ieder geval wel een paar pakjes mee!

Bouwjaar 2011 is dus maximaal gevuld, volgens wim dus ja :D

Maar het wil niet altijd zeggen dat je geen oude lading krijgt van vorig jaar bijvoorbeeld he ( waar dus nog niet het maximale kruit in zit ) want dat moet natuurlijk ook wel op dus ben benieuwd of ze hier een ander label voor hebben , voor de 2011 versie van deze thunderking ( heb dat al eerder in dit topic gevraagd ) .

Nog een paar pics:

IMG_0516.jpg

Doosje heeft een beetje beklemd gezeten:rolleyes:
IMG_0518.jpg

IMG_0522.jpg

De o zo belangrijke gebruiksaanwijzing die natuurlijk iedereen leest:p

Ik heb ze vorig jaar gehad en ze waren prima. Heb ze naast binkies afgestoken en daar bleven ze uiteraard wat bij achter maar niet gek veel ....

Bedankt, heb bij valk al 16 pakjes besteld misschien toch nog een paar extra erbij bestellen! Leuk doorlontproject :)

Back
Bovenaan