King Crown with Glitter

Ik vind dit wel een mooi bakkie hoor. Iets teveel aan de prijs dit soort dingen, misschien dat ik volgend jaar hiervoor ga als ik de loterij win dit jaar ;)

Na veel dubben en wegen heb ik deze toch maar meegenomen en daar heb ik achteraf geen spijt van. De witte blink met gouden strobe was erg indrukwekkend. Echter waren de gouden willow boeketten ver te zoeken. Meer een burst met hele fijne sliertjes die later wel leuk oplichtten naar dikker goud met blauwe tips. Deze boeketten waren erg breed en kwamen bijna tot aan de grond. De 'prutboeketjes' tussendoor waren niet storend en vormden eigenlijk wel een leuke afwisseling. Erg mooie kleur geel zat er in verwerkt.

Laatst bewerkt:
Filmpje van de Event King Crown With Glitter van Rubro O&N 2013-2014

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:

Zou mooi zijn als het donkere goud nog wat beter zichtbaar was in het echt, of de boeketten iets voller zouden zijn, maar voor de rest een heerlijk blok!

Vind het jammer dat zo stil is rondom deze bak, hij is misschien redelijk duur (189,- is inderdaad teveel, maar is ook goedkoper te krijgen) maar het is wel extreem goede kwaliteit, zeker de blauwe boeketten in deze cake zijn geweldig groot! Vond het zelf een van dé verassingen van oud en nieuw 2013-2014

Vind het jammer dat zo stil is rondom deze bak, hij is misschien redelijk duur (189,- is inderdaad teveel, maar is ook goedkoper te krijgen) maar het is wel extreem goede kwaliteit, zeker de blauwe boeketten in deze cake zijn geweldig groot! Vond het zelf een van dé verassingen van oud en nieuw 2013-2014

Geen enkele lokale dealer had hier een freak actie op, had hem anders wel uitgeprobeerd. Misschien dit jaar voor minder dan 140,- ;)

Ben zelf ook van plan hem te kopen gezien de effectbreedte. En zover ik weet is hij gewoon voor 150 te koop en niet voor 189

Wat een bak is dit zeg! Begin is rustig en komt het goud niet heel goed uit de verf. Daarna begint deze bak echt los te komen en zijn de boeketten echt heel groot! Dit was voor mij echt de verrassing van de avond. Staat voor komend jaar zeker op de lijst.

Was een schitterende box, zelfde goede kwaliteit als bijvoorbeeld de Immortal Gold.
Stonden echt versteld van de grote effecten :)

Super cakebox was dit idd, na een jaar de immortal gold gehad te hebben deze geprobeerd. En daar had ik geen spijt van! Helaas is deze wel uit het assortiment gegaan bij Rubro. Maar goed, er is genoeg moois voor terug gekomen. :)

Deze was echt briljant na een jaartje drogen. Die boeketten waar die blauwe tips oplichten vielen overal om ons heen op de grond. Je stond gewoon midden in het boeket :D Heerlijk

Back
Bovenaan