Kinetica

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: RFC 141243
Artikelnaam: Kinetica
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 117,9 gram
Aantal Schoten: 9
Effectomschrijving: A: Silver rotating tail to red strobe
B: Silver rotating tail to green strobe

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €9,50

Info/filmpje vuurwerkrf

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt idd hard, aardige mooie tails (wel mooier gezien dit jaar) en de rooie blink lijkt er wel in te zitten... Is me alleen veel te snel voorbij, had 'm liever 2x zo lang gezien.

Dan koop je er twee! Voor de prijs hoef je het niet te doen.

Zelf vind ik de boeketten niet echt super, maar spinning gaat er bij mij altijd wel in. Ik gooi er ook twee op mijn lijstje!

Het effect van deze cake kwam in de show goed naar voren. Heet subtiele blink na een lucht vol spinners. Indien je hier meerdere van de lucht in ziet gaan, een onwijs subtiel maar toch duidelijk effect.

Voor een thema binnen een show een mooi product. Nadeel, je hebt er alleen wel meerdere van nodig om het subtiele blinker effect te optimaliseren. Maar zoals ingezet in de show, zou ik dat graag nog eens voorbij zien komen.

Vind dit wel degelijk een mooie cake. Ben altijd wel fan van blinkers en hier heb je nog een mooie spinner + harde burst erbij. Staat genoteerd.

De burst was echt keihard bij deze cake gister.

En dat kwam voornamelijk omdat hij bizar laag knalde. Flink afstand nemen als je deze in je straat aansteekt is aan te raden, anders wordt het volgens mij sterren happen.

Wat me opviel was dat de boeketten totaal niet constant waren, de ene keer zag je een redelijk boeket (rode blinkers, wel erg matig gevuld) en de andere keer zag je hooguit 10 brandende sterren.

Wat een heerlijke bak is dit zeg.
De blinkers komen soms langzaam op. Heerlijk om te zien.
En de prijs is niet echt hoog te noemen. Ik zal dan ook niet 1 nemen, maar eerder twee en tegelijk of achter elkaar. Hmmzzz, misschien moet ik er gewoon 4 halen en dan allebei doen;-)
greetzz

tja over de prijs zul je mij absoluut niet horen .
alleen had ik de blinkers het liefste wat duidelijker gezien

De gevaarlijkste grootste PRUT cake ever!!!! 'van Royal'
Nu mijn toe lichting waarom´.
1- de spinning tails waren aan de lage kant.
2- Teveel burst gebruikt waar door de sterren tever uit een gedreven werden en waardoor er in jou straat sterren gekopt kunnen worden.
3- Ze zijn in china vergeten de Sterren te primeren.. (prime zorcht er voor dat de sterren ontstoken worden bij de burst).
En kom niet aan zetten met het zogenaamde vocht in de sterren smoes..
want in dat truukje trap ik niet meer in.

Ja ja het idee is leuk maar de uitvoering is te gehaast gemaakt..
Meer en harder en heftigere burst is niet altijd beter Royal...!

Dus heb je veel ruimte in je straat en wil je een leuke knal cake ....
Dan raad ik je deze cake aan.
Voor 10 euro een prima knal cakeje!

Voor de rest.. wat een.. niet royal waardige cake! en druk ik me nog netjes uit'!

Zeker niet zo goed als op de film uit China die in de beginpost staat. De rode sterren gaan nog wel, maar die groene was op de demo niet zichtbaar, heel slecht uitgevoerd dus en hopelijk is de verdere productie wel gewoon goed.

Als ie uiteindelijk komt zoals ie in de beginpost staat, dan is het een dikke aanrader, zoals gisteren getoond, laat ik hem staan.

En dat kwam voornamelijk omdat hij bizar laag knalde. Flink afstand nemen als je deze in je straat aansteekt is aan te raden, anders wordt het volgens mij sterren happen.

Deze gaat niet lager dan de secret salute alleen krijg je er dan nog een hap crackling bij. Daar hoor je ook niemand over.

Het probleem zit hem vooral in de groene stars,die ontbranden gewoon niet of die chinezen hebben er maar 4 in gestopt per tube.:p

Het probleem is..
Het was de bedoeling dat het een sier cake was..
Nu is het een Knal cake.

Ik heb de ruimte niet.. want ik wil geen sterren happen/koppen.
Heb je een veldje .. dan is het idd een hele harde knal cake.
Helaas vind ik het geen Royal waardig product sorry!

Back
Bovenaan