Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Vorig jaar heb ik de Killing Arrow ook gehad. Wat een prachtige pijlen waren dat. Ik vind de prijs wel hoog voor vuurpijlen. Maar dit zijn wel de enige pijle in Nederland die dit bedrag enigsinds waar maken.

Bijna 5 euro per pijl is misschien hoog, athans zo klinkt het wel. Maar als je gaat kijken naar de uitwerkingen die je ervoor terug kijkt dan zou ik nog een keer achter de oren krabben om te beslissen om dit pijlenpakket te kopen.

Ik vind wel dat de pijlen er heel lelijk uit zijn. Heel leuk met al die kleuren en rare crea bea dingen, maar mochten de pijlen 3 euro minder zijn zonder dit dan zou ik ze dat zeker wel aanraden want het verschil zie je verder niet en daar draaid het toch om?

Ik denk dat ik dit jaar uitwijk naar andere pijlenpaketten zoals de Light Year die ik vorig jaar heb laten liggen. Daar zijn is de prijs per pijl een stuk lager en lijkt mij dat de effecten ook heel goed presteren. Gelukkig heb ik nog even de bedenktijd hiervoor.

Heb ze gister aangeschaft voor 32.50 uit de op=op groep van mijn dealer.
Hoop dat ze net zo goed zijn als hier gezegd word :D

Dit jaar ook van plan om een karton te kopen..... maar niet om te delen! :) Wil namelijk alle 8 pakken verwerken in een pijlenrek. Lijkt me zo vet om dit zelf ook eens mee te maken.

Als inspiratie dient eigenlijk wel het pijlenrek van Pieter van een paar jaar terug, die toen 120 Rosy Clouds pijlen de lucht in jaagden.

Enige twijfel die ik nog heb zijn de 96 stokken die weer terug naar beneden komen. :D

Heb het pakket een paar jaar terug ook eens gehad en 't zijn echt prachtige pijlen.

Dit jaar ook van plan om een karton te kopen..... maar niet om te delen! :) Wil namelijk alle 8 pakken verwerken in een pijlenrek. Lijkt me zo vet om dit zelf ook eens mee te maken.

Als inspiratie dient eigenlijk wel het pijlenrek van Pieter van een paar jaar terug, die toen 120 Rosy Clouds pijlen de lucht in jaagden.

Enige twijfel die ik nog heb zijn de 96 stokken die weer terug naar beneden komen. :D

Heb het pakket een paar jaar terug ook eens gehad en 't zijn echt prachtige pijlen.

daar wil ik zeker wel een filmpje van bewonderen na oud en nieuw! :D

Toppijlen! Helaas wel 2 stuks die de lucht niet in gingen en dus op de grond ontploften, had een beetje pech met pijlen dit jaar.. Maar de andere 10 maakten het ruimschoots goed!

Ik had dit jaar 1 halve weigeraar die niet echt hoog ging. Het was een kleinste pijl. Verder waren ze wederom top!

Hmm, ze waren nog steeds goed, maar ik had het idee dat ze toch minder waren dan voorgaande jaren. Er waren slechts een paar pijlen waarvan ik dacht 'wow'... Ze leken hoger te gaan dan voorgaande jaren waardoor de effecten een stuk kleiner over kwamen.

Hmm, ze waren nog steeds goed, maar ik had het idee dat ze toch minder waren dan voorgaande jaren. Er waren slechts een paar pijlen waarvan ik dacht 'wow'... Ze leken hoger te gaan dan voorgaande jaren waardoor de effecten een stuk kleiner over kwamen.

Dit vond ik ook, heb ze nou al 4 jaar achter elkaar maar vond ze toch net ff iets minder. Nog steeds top hoor, daar niet van!

Vind het zijn geld niet waard. Pijlen vielen tegen.. 2 of 3x super maar de rest was te hoog, te klein en eigelijk niet heel speciaal..

De kleinste waren imo de beste.

Volgend jaar 35€ nuttiger besteden.

Dat idee had ik dit jaar ook, dacht dat het aan mij lag.. Nog steeds geen slechte pijlen hoor, maar denk dat ik ze volgend jaar maar eens oversla.

Back
Bovenaan