Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Gewoon het beste pijlenpakket van Nederland, als je kijkt naar de kwaliteit van de pijlen. Vorig jaar had ik maar 1 pak, maar dit jaar zeker meer.

Deze pijlen lijken de Rossy Clauds van Zena er uit te knallen zeg:shocked: Beiden pakketten hebben dezelfde prijs en het zelfde aantal pijlen.

Nou dan kies ik voor deze!!:D

Gegroet!

Zoiezo zie ik op die site prijzen die hoger zijn dan de advies prijzen. Maar je hebt daar een actie van 30% korting bij besteding van minstens 360 euro ( exclusief korting ). Dus dan haal je wel een groot gedeelte van de prijs weg.

Volgens mij kloppen alle adviesprijzen voor 2010 op hun site gewoon hoor, kijk bv. maar Bonfireworks waar dat al van bekend was.

Magoe, gaat hier over Killing Arrow. Misschien dat anderen met prijslijsten de adviesprijs voor dit jaar kunnen bevestigen of corrigeren?

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik ze afgelopen jaar voor 41 euro bij 123vuurwerk gehaald, dus ze zijn weer 2 euro duurder geworden dit jaar helaas..

@richardus, Bonfirework heb ik niet gekeken maar ik had wel bij dynasty en nog wat gekeken paar dagen terug en zag toch echt dat het meeste hoger in prijs was dan de advies prijs! Maar dat maakt opzich niet uit door de hoge korting die je krijgt.

De prijzen van Wolff op de site van 123vuurwerk zijn inderdaad gewoon de adviesprijzen van 2010... Wolff is dus helaas her en der aardig in prijs gestegen :sad: (silver salute gelukkig maar 95 cent, zal wel door die extra sterretjes komen :p).

Over de Killing Arrow zelf: ik heb het pakket nog staan, maar mijn maat heeft ze wel in mijn bijzijn afgestoken en we stonden redelijk versteld van de mooie (groot ook vooral) effecten voor Nederlandse pijlen !!!

Ik ga deze pijlen dit jaar ook maar eens aanschaffen.
Ik heb ze nog nooit gehad, maar gelet op jullie lovende commentaar en vooral ook door het filmpje van Pieter (Pigi), moeten dit toppers zijn!!

ik zit zelf nog steeds te twijfelen. Ik vind de grote pijlen top de rest een stuk minder. Daarbij op komt nog die leuke prijstijging (vorig jaar waren ze bij veel dealers tocht echt voor 37 euro te bemachtigen)

't zal meten en passen worden.

oh en btw, die kortingsacties zijn heel leuk, maar zolang de koopprijs stijgt en het actie percentage hetzelfde blijft schiet je er niet veel mee op. Ja het klinkt allemaal leuk maar in vergelijking betaal je natuurlijk altijd veel meer dan vorig jaar. Hier kun je uiteraard niet omheen(inflatie etc), maar prijstijgen van 2-4 euro blijf ik abnormaal vinden.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat te prijs nu toch echt te hoog wordt. Het is een top pakket, dat kan niemand ontkennen, maar meer dan 40 euro heb ik er toch echt niet voor over. Kijk eens wat voor andere pijlen je daar voor van kopen: bijvoorbeeld 4 pakken Imperial. Natuurlijk is de kwaliteit daarvan niet te vergelijken met de Killing Arrow, maar als je ze tegelijk af steekt heb je ook een heel mooi spektakel.

Maar als je het er wél voor over hebt, dan is het zeker geen miskoop, want zoals iedereen al zegt en de filmpjes wel laten zien: veel betere pijlen zul je op de Nederlandse markt niet treffen.

Plus dat het andere effecten zijn. Vind de effecten van killing arrow wel héél mooi.

Maarja het ligt er altijd aan hoe je het bekijkt, maar omdat dit pijlen pakket de enige in zijn soort is betaal je daarvoor.

Dit pakket wordt elk jaar duurder. Mede door het prachtige effect en de heele mooie uitwerking van de pijlen koop ik ze dit jaar voor de 3e keer. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik in iedergeval beter dan de Purple Rain pijlen van dezelfde importeur. Deze pijlen moet je gewoon een keer geprobeerd hebben. Zelfs als je geen pijlenliefhebber bent vindt je deze prachtig, dat weet ik zeker!

Ik ken de lovende verhalen over deze pijlen.
Maar ik heb tot mijn schande nog nooit verdiept in deze vuurpijlen.
Prachtpijlen, dit jaar staan ze op me lijssie.
Even een vraag, het zijn dezelfde pijlen, als het Titanium pakket, van de Universe collectie.

Kwalitatief zijn het fantastische pijlen.
heb ze afgelopen jaar voor het eerst geschoten en was er erg van onder de indruk.
Op de zink pijlen na is dit
"het pijlenpakket" van nederland.
Is dan ook iedereen aan te raden dat als je goede pijlen wilt ,dat je dit pakket koopt.
Prijs ligt vrij hoog
Maar wat je ervoor teugkrijgt valt dan ook absoluut niet tegen.

Laatst bewerkt:
vorig jaar ook èen pijl ervan moge meegemaken, was een flink mooie pijl voor nl begrippen! Maar net als bij al het andere vuurwerk: gewoon goed zoeken naar de juiste dealer, want de een vraagt nogsteeds 41 en de ander bij mij weer 35 euro.

Ik laat ze dit jaar liggen. Van de 12 pijlen zijn alleen de 5 grote echt top. Zelfs met 30% korting vind ik ze nu te duur worden.

30,10 kosten ze met 30% korting.

Kost 2,51 per pijl. Valt reuze mee hoor!

Ookal snap ik wat je bedoelt, dit is een nette prijs. Je kan ook voor de rocket boom gaan, waarvan alle pijlen van dezelfde grootte zijn.

Met 30% korting kosten die 8,75. Per pijl kosten die 1,75!

Back
Bovenaan