Killer Instinct [UITLOOP]

Dit was toch ook wel een van de toppertjes van afgelopen jaar. Hier kun je echt goed zien dat er 25gr. gebruikt is, lekkere grootte volle effecten. Staat weer op de wishlist voor dit jaar.
Wel jammer dat er trouwens doodshoofden op het label staan, mag van mij wel iets vrolijkers met oud en nieuw. Maar oke, het is ''maar'' een label, het effect is belangrijker.

IMG_0430.jpg

Inderdaad, wat een geweldige cake zeg.
Kleuren vind ik heel mooi, perfect tempo en goede burst.
Deze moet er op zeker komen dit jaar.

Blijf dit een geweldig mooie bak vinden.
Burst is goed hard zo op film, effect is groot.
Topper dit, ook de prijs vind ik goed te doen.

Mijn mening blijft onveranderd: Een top product! De mine alleen al is prachtig hoog en helder, gevolgd door de grote heldere boeketten met keiharde burst.

Per twee, mooist in HD:

De kleuren waren inderdaad heel helder! De boeketten waren ook groot!
Heb hem voor 20 euro gekocht en was zeker geen miskoop.

Ik vind dit echt een topper. Harde burst en een prachtig heldere groen en rood kleuren combinatie. In de straat steekt ie flink af tegen al het goud. Dikke aanrader wat mij betreft.

Eindelijk een keer in de collectie gehad, en wat een topper! Heb niks met de vaak fletse groene blink, maar hier is het tenminste echt groen. Mooi contrast met de helder rode dahlia's. Jep, een topper :D

Vond dit een ontzettende topper, echt ontzetten van genoten.
Burst is goed hard, boeketten zijn erg groot en de kleuren zijn prachitg.
Geweldige cake van Rubro.

De killer instint.....

Wat een ding! Dit is het tweede jaar dat ik hem heb. Maar dit jaar twee tegelijk naast elkaar gedaan (eentje 2/3 sec later).

Maar wat een beest!
Dit was zeker wel de hardste pot die ik had!
Boeketten super groot weer.
De de eerste mine, bijna oogverblindend!

Als die in 2014 ook zo presteerd, neem ik er zeker weer 2 mee!

Had 'm voor het eerst. Is zeer goed bevallen. De enige pot van Rubro die presteert als op de winkeliers demo.

Back
Bovenaan