Killer Instinct [UITLOOP]

Wat een topper van de bovenste plank dit..
Dit jaar weer een van de cakes die me het meest bij is gebleven.

Enorme spreiding en dikke burst.

volgens mij zag ik deze in de aanbieding staan van een van de vuurwerkoutlet winkels in het noorden van nederland

Ook altijd 1 van mijn favoriete cakes geweest. Echter veel te veer rijden voor alleen deze cake haha. Helaas want had m er graag bij gehad.

Had deze in een projectje twee tegelijk, wat een geweld gaven deze jongens. Als je ook de foto in een webshop ziet denk je oh leuke kleine cakes om erbij te hebben. Maar niets is minder waar spreiding was gigantisch. Of het nou de jaren waren om te drogen of dat hij altijd al zo goed was weet ik niet maar had ik er maar een paar extra meegepikt voor die prijs...

Ik heb deze geschoten in een soort "extra" breed W-shape rek. Zal eens kijken of ik vanavond de beelden online kan gooien. Maakten behoorlijke indruk, wat een spreiding deze oude toppers!

Dit was echt één van de zekerheidjes altijd in de collectie. Ontzettend dikke cake met harde klappen. Jammer dat ze niet breed meer verkrijgbaar zijn, anders zeker in de collectie.

Klopt, al kreeg ik de indruk dat ze in die nieuwe set gewoon verkeerd gelabeld zijn.

De effecten leken er namelijk wel op, maar niet passend bij het betreffende label.

Back
Bovenaan