Kijkje in de Keuken Vuurwerkdiscount 2010

en toch is de super prof cake een aanbieding... wat betreft de matjes daar kloppen de labels niet van maar don't worry tis 90 shots

De prijsvraag komt zaterdag(= morgen) online
Wegens onvoorziene omstandigheden kom ik er vandaag niet aan toe.
Bedankt voor het geduld
:bye:

Ah oké, is helemaal goed hoor, begreep het alleen niet omdat het 23.59 was :).
Hartelijk bedankt Fred, je blijft echt een geweldige meerwaarde op alle fronten!

Mannen, morgen wordt de prijsvraag definitief geplaatst en dan hebben jullie altijd nog een paar weken de tijd.
Van mijn zijde enige vertraging door omstandigheden die ik niet had voorzien.
Komt dus goed

Ik heb ook wel weer zin in een prijsvraagje! altijd leuk :)
Alleen zie ik deze nog nergens terug, kan dat kloppen?

Grts

hej liefhebbers,

ff een update van deze kant van het land. Zoals jullie begrijpen is dit voor ons een hele drukke tijd.. maar nu toch nog ff tijd gevonden om jullie op de hoogte te houden.

Maandag de laatste container van dit jaar gelost. Toch weer een pak van je hart. En meer rust rust voor de spieren. Het was een kleintje maar toch. Nu zijn alle dummy's binnen die wij hard nodig hebben voor de klanten (dealers) her en der. Maar zowaar ook een heel aantal buurtassortimenten. Ik moet daarbij wel opmerken wil je deze hebben bestel op tijd. Grote kans dat deze toch op gaan raken. Omdat we geluiden in het land opvangen en natuurlijk ook de bestellingen daarin zien. Ook zijn onze eigen winkels zo goed als klaar. (lees red. deze voorraad hoort bij de gecalculeerde voorraad. dus niet extra!)

IMAG0063.jpg

Wierden, waar druk aan het interieur gewerkt word.

IMAG0062.jpg

smeren met vloerbedekking lijm

IMAG0066.jpg

ook de folder in de druk is klaar en reeds verspreid

IMAG0067.jpg

Buffer bewaarplaats inpakken. De chef kijkt zijn personeel goed opde vingers ;)

IMAG0065.jpg

Ondertussen netwerk aangelegt. Daar een nieuwe router voor laten komen (niets aan het toeval overlaten)

Zal morgen (lees dinsdag 7dec) ff een paar foto's plaatsen van het eind resultaat. Elke jaar voor de winkels een hele metomafose.

Goed bij deze,

hebben jullie vragen of opmerkingen.. Horen we graag. Want meestal kunnen we er echt iets mee. Laat het weten aan Wim of mij. Fijn dat er altijd scherp opgelet word ;)... Voor ons word het uitkijken naar 10 dec de demo in vriezenveen!

Laatst bewerkt:
Beste VWC leden,
Speciaal voor jullie komen wij met een actie.
Wij willen jullie kennis laten maken met onze nieuwe super pro 500 serie.
Hierin zit de inmiddels befaamde "Super tails" , super rainbow fantasy, Hurricane, Bombette en de Heavy load.
Als de site on-line is zet ik hier een actiecode neer die je kunt gebruiken voor de bestelling.
Normaal zijn deze cakes 247.50 euro en met code voor leden 199 euro.
Dus hou de site van www.vuurwerkdiscount.nl in de gaten. (ook voor meer aanbiedingen)

Goed weekend.
Wim

is hier al meer over bekend?
zie dat er 4cakes worden aangeboden voor 145euro.
op vuurwerkxxl

Ik heb zojuist de folder ontvangen. Had al online besteld en wil nogmaals kwijt dat het mailcontact erg fijn verlopen is. Service is erg goed. Top :)

Ik heb de folder nog niet ontvangen:cry:, woon in Wierden zelf :bonk:

Wanneer komt de folder in Wierden? Vandaag is er wel reclame geweest maar geen folder:shocked:

Droba sta jij ook nog op de foto:bye:?

gr, Timo:wink:

Ik heb de folder nog niet ontvangen:cry:, woon in Wierden zelf :bonk:

Wanneer komt de folder in Wierden? Vandaag is er wel reclame geweest maar geen folder:shocked:

Droba sta jij ook nog op de foto:bye:?

gr, Timo:wink:

Als je dichtbij Nijverdalsestraat (24 geloof ik) woont kan je zo even langswippen toch. Is dichtbij Charly maar dat weet je zelf uiteraard ook wel.

Back
Bovenaan