Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
mijn ervaring in wierden is niet zo goed had besteld en er zaten dingen niet in!!!! ik meteen terug de winkel in .
en gezegt dat er bepaalde dingen niet in zaten. kreeg een bot andwoord had je maar meteen moeten nakijken .
maar het was daar zo druk dat daar geen tijd voor was. maar goed.
is erg jammer dat de service in wierden niet goed is (was)
gr firepower
tja jammer en vervelend voor je, maar tijd moet je echt wel nemen om je bestelling na te kijken.mijn ervaring in wierden is niet zo goed had besteld en er zaten dingen niet in!!!! ik meteen terug de winkel in .
en gezegt dat er bepaalde dingen niet in zaten. kreeg een bot andwoord had je maar meteen moeten nakijken .
gr firepower
mijn ervaring in wierden is niet zo goed had besteld en er zaten dingen niet in!!!! ik meteen terug de winkel in .
gr firepower
Denk je dat ie gelijk om 12 uur komt dan??? Ik denk het niet.
Firepower, ik denk dat je toch je bestelling gelijk had moeten nakijken. Dus het is denk ik je eigen schuld. Als er tijdens het nakijken iets niet in zit dan kunnen ze het nog uit de bunker pakken. Ander kan iedereen wel snel ff een dure cake in de auto leggen en dan weer terug gaan, dit is misschien niet jou geval maar het gebeurt toch.
vandaar dat je het ook bij de balie moet na kijken, heb ook wel eens gehad dat niet alles gepakt was of een aktie 2 voor 1 en dan 1 artikel erbij zat, dit werd dan netjes aangevuld.
image
ff in 1 shot.
oriental palm three's
Flowercrown (nieuw!)
Skythriller (nieuw!)
groejes robert
ALMELO * WIERDEN * VRIEZENVEEN
i. www.vuurwerkdiscount.nl
e. [email protected]
Beste VWC leden,
Speciaal voor jullie komen wij met een actie.
Wij willen jullie kennis laten maken met onze nieuwe super pro 500 serie.
Hierin zit de inmiddels befaamde "Super tails" , super rainbow fantasy, Hurricane, Bombette en de Heavy load.
Als de site on-line is zet ik hier een actiecode neer die je kunt gebruiken voor de bestelling.
Normaal zijn deze cakes 247.50 euro en met code voor leden 199 euro.
Dus hou de site van www.vuurwerkdiscount.nl in de gaten. (ook voor meer aanbiedingen)
Goed weekend.
Wim
De webshop is er, werkend. alleen de luchthuilers kan ik niet bestellen....
als het goed is moet de webshop nu werken zal kijken of de aantallen van bigtwin en luchthuiler goed staan. Komen jullie meer dingen tegen horen wij het graag bedankt alvast![]()