Kijkje in de Keuken Vuurwerkdiscount 2010

Had nog even een vraagje omtrent de prijsvraag 2010. Is er iets bekend over wanneer deze komt?

Mijn dank is groot!

Als het goed is zijn de mannen van VWC hier mee bezig.
Dus even afwachten.

Gr Wim Rubro vuurwerk Nederland

mijn ervaring in wierden is niet zo goed had besteld en er zaten dingen niet in!!!! ik meteen terug de winkel in .
en gezegt dat er bepaalde dingen niet in zaten. kreeg een bot andwoord had je maar meteen moeten nakijken .
maar het was daar zo druk dat daar geen tijd voor was. maar goed.
is erg jammer dat de service in wierden niet goed is (was)

gr firepower

mijn ervaring in wierden is niet zo goed had besteld en er zaten dingen niet in!!!! ik meteen terug de winkel in .
en gezegt dat er bepaalde dingen niet in zaten. kreeg een bot andwoord had je maar meteen moeten nakijken .

gr firepower

:shocked: heb nog nooit problemen gehad daar het is inderdaad heel erg druk, tot nu toe altijd de bestellingen na gelopen, dit staat ook aangegeven bij de balie dat je het daar moet na kijken.

gr firepower
tja jammer en vervelend voor je, maar tijd moet je echt wel nemen om je bestelling na te kijken.
Tip. neem de tijd, jij betaald er ook voor.!!!! en Tja er hangen borden met de tekst "gelijk kenbaar maken als er iets niet klopt" neem van mij aan dat er altijd mensen zijn die er misbruik van willen maken omdat men denkt het is druk dus valt dit niet op. Hoe vervelend ook voor jou, mag niet, kan niet enz gaat dan even niet op. Ik hoop dat de volgende bestelling waar dan ook wel goed gaat.

Wim

gr firepower

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Erg jammer dat jij dat wel hebt meegemaakt want over 't algemeen is de service top. Mja, er kan altijd een medewerker tussenzitten die wat minder vriendelijk is. Dat tref je soms, kan vuurwerkdiscount zelf ook weinig aan doen denk ik...

Nou nog een paar uurtjes en we zitten op 1 December.. wachtend op folder etc.

Denk je dat ie gelijk om 12 uur komt dan??? Ik denk het niet.

Firepower, ik denk dat je toch je bestelling gelijk had moeten nakijken. Dus het is denk ik je eigen schuld. Als er tijdens het nakijken iets niet in zit dan kunnen ze het nog uit de bunker pakken. Ander kan iedereen wel snel ff een dure cake in de auto leggen en dan weer terug gaan, dit is misschien niet jou geval maar het gebeurt toch.

Denk je dat ie gelijk om 12 uur komt dan??? Ik denk het niet.

Firepower, ik denk dat je toch je bestelling gelijk had moeten nakijken. Dus het is denk ik je eigen schuld. Als er tijdens het nakijken iets niet in zit dan kunnen ze het nog uit de bunker pakken. Ander kan iedereen wel snel ff een dure cake in de auto leggen en dan weer terug gaan, dit is misschien niet jou geval maar het gebeurt toch.

:) vandaar dat je het ook bij de balie moet na kijken, heb ook wel eens gehad dat niet alles gepakt was of een aktie 2 voor 1 en dan 1 artikel erbij zat, dit werd dan netjes aangevuld.

hej ff gouw een paar pics... Folder is overig online en we doen ons best om de site vandaag ook werkend te krijgen. Zijn ff hectische dagen hiero. Maar we doen ons best om jullie op de hoogte te houden (a)

hier idd geval de folder http://www.vuurwerkshopper.nl/vuurwerkdiscount/pagina/vuurwerkdiscount_folder.html

Zal er nog ff paar pics achteraan gooien... vooral nieuwe dingetjes.

IMAG0052.jpg

de magnum xxl uit de handen van de meester.

IMAG0055.jpg

thunder salute uit de nieuwe pyromania serie. a 9.95

IMAG0056.jpg

diamonds in the sky, first class collection.

IMAG0057.jpg

ff in 1 shot.
oriental palm three's
Flowercrown (nieuw!)
Skythriller (nieuw!)

IMAG0058.jpg

IMAG0059.jpg

het kloppende hart van de zaak ;)

IMAG0054.jpg

rainbow in de sky.

groejes robert

ALMELO * WIERDEN * VRIEZENVEEN

i. www.vuurwerkdiscount.nl
e. [email protected]

nee die zijn exclusief voor dealers. Wij zelf voeren ze niet. Worden misschien dag aanbiedingen maar daarover nog geen zekerheid

Beste VWC leden,
Speciaal voor jullie komen wij met een actie.
Wij willen jullie kennis laten maken met onze nieuwe super pro 500 serie.
Hierin zit de inmiddels befaamde "Super tails" , super rainbow fantasy, Hurricane, Bombette en de Heavy load.
Als de site on-line is zet ik hier een actiecode neer die je kunt gebruiken voor de bestelling.
Normaal zijn deze cakes 247.50 euro en met code voor leden 199 euro.
Dus hou de site van www.vuurwerkdiscount.nl in de gaten. (ook voor meer aanbiedingen)

Goed weekend.
Wim

:frusty: ik zie deze cakes helemaal niet in jullie folder staan van wierden en ook niet op de website? zijn deze wel te bestellen dan online?

gr hindoe

De webshop is er, werkend. alleen de luchthuilers kan ik niet bestellen....

Die zijn net zoals de big twin uitverkocht:cry:, kan me dit niet voorstellen. Ik hoop dat dit een foutje is:wink:.

Wanneer komen de clubcodes via de mail?? En kun je al een krantje in de winkel krijgen, of wanneer komt ie in de bus(Wierden).

als het goed is moet de webshop nu werken zal kijken of de aantallen van bigtwin en luchthuiler goed staan. Komen jullie meer dingen tegen horen wij het graag bedankt alvast :D

als het goed is moet de webshop nu werken zal kijken of de aantallen van bigtwin en luchthuiler goed staan. Komen jullie meer dingen tegen horen wij het graag bedankt alvast :D

niet echt storend , maar moet de Big Bang 90 shots niet 100 shots zijn ? want op de verpakking staat 100

krantje komt volgende week in de bus. Vandaag heeft de drukker ze als het goed is klaar. Luchthuilers en bigtwin kunnen gewoon weer besteld worden.

Back
Bovenaan