Kijkje in de keuken van vuurwerkdiscount.nl

droba

VWC lid
hej liefhebbers,

December klopt al weer aan de deur. Niet onopgemerkt blijft dan de hartslag van de echte vuurwerk liefhebber. Om deze nog verder aan te wakkeren. Willen wij (lees: vuurwerkdiscount.nl) jullie een kijkje in de keuken geven van een vuurwerkbedrijf in zijn laatste maand. Hectisch - Spannend - En weinig rust. Daar gaat het bij ons om in die laatste maand. Het is niet alleen topkwaliteit vuurwerk (die wij ongetwijfeld hebben), of de scherpste prijs (die we wederom hebben). Het gaat bij ons op de DE "vuurwerkexperience". Vanaf het moment dat de beslissing valt om bij onze winkel binnen te stappen, tot de spanning van het "Moment Suprême". 12 uur 31 December.

Even voorstellen,

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf dat zich bezig houd met zowel de import al de verkoop van consumenten vuurwerk. Gevestigd in het oosten van het het land.
Dat begonnen is als fietsenwinkel met als bijzaak in de winter het vuurwerk. Na verloop van tijd is dat allang niet meer zo. De fietsenwinkel bestaat uiteraard nog. Het vuurwerk heeft binnen het bedrijf een eigen tak ontwikkeld. dat houd in dat er mensen het hele jaar mee bezig zijn. Op zoek naar het beste kwaliteit vuurwerk voor de beste prijs. Maar ook met de uitbreiding naar meerde locatie's. Zo was er in het verleden alleen een filiaal in Wierden. Nu is daar al geruime tijd Almelo bij gekomen. En zelfs dit jaar een filiaal in vriezenveen. Een 1100m2 grote vuurwerk hal die speciaal is ingericht voor de vuurwerkexpirience!

Vanaf 2006 zijn wij begonnen met de verkoop van vuurwerk aan de Ootmarsumsestraat 26 in Almelo. Met de nieuwbouw van 2 complete bunkers en een zwaar beveiligde sprinkler installatie hebben wij op deze locatie 7,5 ton opslag capaciteit. Met onze centrale opslag (opslag capaciteit 50 ton) beschikken wij op ieder moment over een enorme voorraad.

vuurwerkwinkel_almelo1.jpg

Onze loctie in almelo

vuurwerkwinkel_almelo2.jpg

Met ruim 25 jaar vuurwerk ervaring verkopen wij ieder jaar vuurwerk aan de Nijverdalsestraat 24 in Wierden. Met ruim 500m2 verkoop ruimte en opslag capaciteit van bijna 10 ton beschikken wij over één van de GROOTSTE verkooppunten van Overijssel! Met onze opslag voor de groothandel (50 ton) kunnen wij altijd snel leveren en hoef je nooit meer lang te wachten.

Vuurwerkdiscount_wierden5.jpg

Loctie in Wierden

Dan de ulitime vuurwerkwinkel. NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW

Dit jaar gaan de deuren van onze nieuwste en grootste MEGA STORE in Vriezenveen open. Met een ruime opslag van maar liefst 10.000 KG consumenten vuurwerk en een oppervlakte van 1100m2 is dit verreweg de grootste vuurwerkwinkel van heel Overijssel!

Om de opening van onze nieuwe winkel grootste de vieren houden wij op vrijdag 11 december een !!vuurwerkshow!! in Virezenveen. Iedereen is van harte welkom. Noteer deze datum in uw agenda. Omdat de aankleding nog niet helemaal klaar is. Krijgen jullie in de aankomende week foto's en filmpje's van vriezenveen voorgeschoteld.

HOU DIT IN DE GATEN VUUR EEN UNIEK KIJKJE IN DE KEUKEN VAN VUURWERKDISCOUNT.NL

Laatst bewerkt:
Inderdaad, de nieuwe winkel in Vriezenveen is imens groot.
Wij hebben het anderhalve maand ofzo al gezien, en hij is prachtig, nu nog zien met het totaal plaatje.:p
Ik heb nog nooit zon grote vuurwerkwinkel gezien.

Ben zeer benieuwd naar Vriezenveen in de staat op 11 december haha, wij hebben het zoals Wesley al aangeeft vorige maand gezien, immens groot en kregen al een kick bij de ruimte op zich. :D:p
Leuk dit topic, ben benieuwd wat er allemaal aan updates zal verschijnen de komende weken. :D

Woensdag 2-12-2009

Woensdag 2-12-2009

hej liefhebbers,

Nou.. Omdat iedereen hier zo uitkijkt naar vriezenveen. En wij toevallig een hele grote stap in de afwerking hebben gemaakt vandaag. Gaan we dat uiteraard met jullie delen. Na gisteren de spandoeken aan de buitenzijde gemaakt hebben. Wat volgens ons uiterste gaaf is... Zie pic

DSC02697.jpg

Voorzijde hal vriezenveen

Hebben we ook de binnenkant vandaag ook ffkies helemaal klaar gemaakt. Supergrote Spandoeken aan de linkerzijde zijn supergaaf!! Ook alle dummy's staan erin (met prijzen erbij). Hier ff een paar kliekjes

DSC02703.jpg

Overzicht hal

DSC02699.jpg

Voor de tijd,

DSC02707.jpg

Na

DSC02706.jpg

Dummy's aan rechterzijde, en natuurlijk de spandoekies

DSC02710.jpg

Meer van hetzelfde

DSC02712.jpg

De nu al "befaamde" Eventcake serie

DSC02713.jpg

Show pic

DSC02716.jpg

Bufferbewaarplaats inrichting

Ook zijn we vandaag begonnen met de inrichting van ons filliaal in wierden. Omdat dat doorgaan een fietsenwinkel is en in de winter word omgetoverd tot een vuurwerk wahalla, zijn daar de voorbereiding ook voor begonnen. Ook deze momenten zijn vereeuwigd op digitaal materiaal.

DSC02686.jpg

Fietsjes....

DSC02687.jpg

Eerst moet alles worden opgeruimt. Dan kan het feest beginnen

DSC02691.jpg

druk, druk, druk

DSC02693.jpg

Ook moesten er onverhoopt nieuwe deuren in de bunkers. Deze zijn inmiddels geschilderd en kunnen er weer 10 jaar tegenaan

DSC02695.jpg

leukleukleuk.

Ook heb ik vernomen van onze directeur "actie's bedenken". Dat er een superactie op touw gezet is. Bij besteding van €500 of meer. Krijgt u een DOOS gohostking van ons. Met een winkelwaard rond €250. Lijkt mij een superdeal!!!
(voorlopig alleen voor vuurwerkcrew leden)

Morgen naar duitsland om weer vuurwerk op te halen onze winkels al hier. Daar morgen meer over! Volgt dit dus....
Mochten er vragen zijn ergens over mag dit natuurlijk gepost worden. Ook aanbevelingen en "positieve" kritiek horen wij graag,

Groetjes, vuurwerkdiscount.nl

Ook kunnen we de mensen die met smagt op de folder zitten te wachten, gerust stellen. Deze is binnen! En kan dus worden opgehaald bij de fillialen. Ook word deze in heel twente verspreid.

Laatst bewerkt:
zo he wat een mooie hal man
dat hebben jullie heel mooi ingericht .
ook in wierden zijn julie goed bezig geweest .
ik ben heel benieuwt naar de produckten van rubro .
ik kom de 12 december zeker ff kijken bij de demo :)

ziet er geweldig uit :cool:
en wat groot daar in Vriezenveen.
11 december zeker aanwezig bij de show,en dan zal ik de winkel ook wel zien :)

ik ga trouwens voor de superactie,zeker super

Laatst bewerkt:
Wat ontzettend gaaf dit, heerlijk die foto's! Wij hebben het pand dus leeg gezien en kan me dan ook helemaal indenken hoe het is als je daar staat, wat een toffe locatie, hulde! :D

Ga ook zeker zo door met dit topic, genieten!!!

Geweldig ingericht zo, kan mee ook zeker goed indenken hoe het is om daar inkopen te doen.

En wat een top actie, een karton GhostKings gratis bij een bestelling boven de 500euro, geweldig.

Keurige foto,s Robbert, bedankt voor je bijdrage.
Wij hebben kort geleden de winkel nog leeg gezien, een complete mematorfose dit.
Ziet er al een stuk gezelliger uit.
Volgende week de demo, we gaan het allemaal zien.

Erg mooie foto's inderdaad! :D En wat een geweldige ruimte daar in vriezeveen (venne :wink: ). Ziet er super uit!
Ben benieuwd op 11 december wat voor een spektakel we te zien krijgen :p

Donderdag 3 dec

Donderdag 3 dec

hej liefhebbers

Vanochtend was het al weer vroeg dag, maar niet zonder reden. Op de planning stond een rit vuurwerk gepland. Dus op naar onze oosterburen. waar een verlaten leger opslagplaats. Vooral in de wintermaanden dienst doet als vuurwerk opslag.
Na een uurtje gereden te hebben komen we aan bij de "bunkers"

DSC02719.jpg

oude wachtpost

DSC02721.jpg

Overzicht van de bunkers die wij gebruiken

DSC02722.jpg

Vracht klaarzetten in de vrachtwaggel

DSC02725.jpg

Volle bunker altijd leuk die aanblik

Na dit geladen te hebben op naar almelo, naar onze centrale opslag. Om vervolgens de net volgepakte wachtwagen weer leeg te pakken.

Ondertussen zijn onze collega's van vuurwerkdiscount.nl wierden al druk zijn met de inrichting

DSC02730.jpg

Eerst moet er rommel gemaakt worden

DSC02731.jpg

Kijk aan, begint ergens op te lijken.

DSC02737.jpg

Ook even snel wat extra dummy's opgehaald.

Terwijl we de vrachtwaggel met de hand lossen in almelo.

DSC02726.jpg

waarom een stappelaar gebruiken? als je ook handen hebt ;)

DSC02727.jpg

Handwerk aldus

DSC02728.jpg

Toen naar almelo voor een spoed reparatie aan het netwerk aldaar. Niet alle pc's/Printers deden het niet goed. Dus dat hebben we ff uit de wereld geholpen. Maargoed gaf mij dus een uitgelezen kans om met de fotocamara op zak, daar ook weer een inkijkje te geven.

DSC02742.jpg

overzicht

DSC02738.jpg

inrichting daaro

DSC02741.jpg

En ja het is al bijna af

Goed, dit voor vandaag een productief dagje.
Morgen nog een kleine verassing. Maar dit later.....
groetjes www.vuurwerkdiscount.nl

harstikke mooi man
wat leuk om het wordings proces te mogen volgen .
oja waarom een stappelaar gebruiken ? dat is om je rug te onlasten .
want je krijgt maar 1 rug . :wink:
maar goed om ff terug te komen op het verhaal
ook hier weer mooie fotos ik ben benieuwt wat je ons morgen brengen gaat :bye:

Zaterdag 5 dec

Zaterdag 5 dec

Sinterklaas houd vanavond pakjes avond maar dat is voor ons bijzaak!

Sorry voor de mensen die gisteren al een post verwachten. Het was een latertje geworden. Omdat wij in almelo de puntjes op de i aan het zetten waren (pics strax). De deadline die op vandaag stond. Is dus ruimschoots (euuhuhm) gehaald. En alle winkels zijn klaar en vandaag voor het eerst open. Dus er kan gekeken worden en besteld worden in de winkels.. Een klein beetje trots zijn we wel hoor ;)

Het was gister al vroeg dag. Op weg naar DER MANNSCHAFT. Om daar voor een collega winkel een bunker in te richten die hun de laatste dagen zullen gebruiken. Aan ons de taak van het uitzoeken van de dozen. Voor de heftruck de taak weggelegt om dat even te verplaatsen.

DSC02747.jpg

Eindje kachellen met de heftruck

DSC02743.jpg

de kleine bunker

DSC02748.jpg

past precies

DSC02749.jpg

maatwerk die duitse bunkers

Duitsland achter ons gelaten op naar almelo om de winkel aldaar geheel af te maken. Wat ons overigens goed gelukt is.

DSC02753.jpg

leuk die rolltjes

DSC02754.jpg

eventcake serie, die moet eruit springen

DSC02756.jpg

het opperhoofd keurt zijn waar

DSC02757.jpg

Linksonder, princiepes he :)

DSC02758.jpg

overzicht

Daarna nog gouw even naar wierden. Waar onze collega's niet stil hebben gezeten. Ziet er gelikt uit daar. Ook daar ontnemen we jullie het beeld materiaal niet van

DSC02761.jpg

DSC02760.jpg

DSC02762.jpg

De verassing die ik jullie belooft heb is donderdag avond helaas een beetje in het water gevallen. We zouden namelijk wat dingen af gaan schieten voor de dvd (internetfilmpjes). Dit moest al gouw gestaakt worden doordat het weer parten speelde. En er boer langskwam die ons meededeeld dat de paarden in stal stonden te springen. (onze mening daarin: had je maar geen springpaarden moeten kopen) Toch is er genoeg op beeld vastgelegd en kan dat gemonteerd worden.

Vandaag een spannende dag hoe zal het gaan in de winkels (speciaal vriezenveen). Aan het einde van de dag zullen we het weten.

Goed verder nog, We leven zuper naar 11 december toe en hopen dat we de kritische (vuurwerkcrew member) kijker. Een groot plezier doen. En alles daar rond omheen in de puntjes verzorgen.
We zijn blij dat er zoveel intresse is in de meeting rond om de show, leuk dat dat ook een gebeurt. Genoeg ge***t. Vanavond misschien meer.
Groetjes vuurwerkcrew.nl

Geweldig zeg, echt leuk om te lezen hoe vuurwerkwinkeliers hun dagen doorkomen in deze drukke maand:)
Alleen jammer dat het zo ver is allemaal, anders zou ik zeker wel even komen kijken:D

Bedankt voor de update, ziet er allemaal weer keurig uit.
Ben benieuwd naar het volgende 'verslag'.

mochten jullie vragen hebben opmerkingen enzoo... hoor ik dat ook graag..

Ik heb nog een vraagje, Ik zie de High Tension niet meer in jullie folder staan. En ook in de webshop kan ik em niet vinden. Wat is daarmee gebeurd?

De High Tension is van begin af aan mijn favoriete 500grammer geweest. Top prijs/kwaliteit verhouding.

Nou de high tension (waar we meer vragen over gehad hebben). Behoort niet meer tot ons assoritment. Omdat deze niet oneindig kan zijn er er keuze's gemaakt moeten worden. Hebben we besloten deze niet meer op te nemen. Ivm de EVENT CAKE serie.... In onze ogen een meer dan waardige vervanger

Back
Bovenaan