Kijk jij naar de films op internet voordat je besteld?

Kijk jij naar de films op internet voordat je besteld?

• Ja, ik wil graag weten wat ik bestel/koop

Stemmen: 303 97,4%
  • Ja, maar pas nadat ik heb besteld/gekocht

Stemmen: 3 1,0%
  • Nee, ik houd het liever als verrassing wat het is

Stemmen: 5 1,6%

• Totaal stemmers
    311
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf september ga ik alle vuurwerk site's af om alle vuurwerk filmpjes te downloaden.
Daarnaast ga ik als het mogelijk is ook nog op de site kijken over de vuurwerk die ik wil.
Dus ja, ik kijk eerst naar films voor ik bestel.

Ja meestal kijk ik wel filmpjes van het vuurwerk dat ik van plan ben om te kopen. Wil toch wel weten wat het doet, en vaak zoek ik ook info erover.

Same here. Ik wil weten wat ik krijg. Ik kijk de filmpjes niet alleen om de keuze te maken van 'vind ik het mooi ja of nee en wat doet het?' maar ook om te kijken of het wel in me show past. (logisch natuurlijk). Bij mij zit er altijd een volgorde van kleuren/effecten in wat ik s'avonds afsteek. Tuurlijk soms zijn er potjes die ik niet 'nodig' heb maar dan koop ik ze toch. =)
Daarnaast kijk ik niet alleen filmpjes om te weten wat ik ga kopen, hoe ik me show ga opbouwen en wat de effecten zijn, maar ook gewoon om lekker weg te kwijlen bij het zien en horen van vuurwerk.

Ik wil altijd graag weten wat ik koop! Vind het wel belangrijk om van te voren zien wat de effecten zijn, ligt er ook aan hoe duur de pot is.

natuurlijk is het makkelijk om van tevoren filmpjes te kijken. je wilt weten wat je koopt, en kan zo ook vergelijken. zodat je niet alleen maar cakes hebt , met alleen maar de zelfde uitwerking.

Ik kijk zelf ook altijd filmpjes, het liefst meerdere van 1 product om zo goed mogelijk te kunnen kijken en vergelijken, maar idd filmpjes zeggen niet altijd alles.

Het verschilt per product, soms koop ik gewoon wat en zie het effect wel, bij duurdere potten kijk ik meestal wel even.
Soms koop ik ook iets, en kijk ik erna pas wat het doet/is.

Van potten bekijk ik altijd filmpjes. Eerst op de vuurwerkforums van gebruikers, of admins. En voor het bestellen ook nog op de site van de vuurwerkwinkel.

Weer als anderen sluit ik me aan eerst kijken en nog eens kijken en dan kopen.
Maar ik heb een grote hekel aan filmpjes met drie potten.
Ik kom zelf uit de handel en geloof me eerlijk handel en eerlijk advies en uitleg is erg belangerijk voor de klant dus als ik een filmpje zie met drie potten van per stuk 80E of meer vind ik het bedrog.
Ik vind het alsof je zelf niet tevreden bent over je product dus drie laten zien en je eigen ego verhogen.
Nee doe mij gewoon een eerlijk filmpje met het liefst 1 pot of als een ander schreef 2 potten ver uitelkaar.
En soms koop ik wel eens iets wat ik niet heb kunnen zien omdat de film pas na 31 dec online is .
Er zijn gewoon produckten die nieuw zijn en dus de filmpje niet kunt achterhalen en dan nog iets als je een pakket verkoopt zet dan het gehele pakket op het filmpje en niet een paar potten of pijlen of fontijnen dus alles.

Is wel handig ja, maar filmpjes zeggen niet alles
'

Klopt helemaal, ik bestel dan ook zowieso niet van degenen die bij een filmpje 3 potten tegelijk aansteken. Gewoon 1 potje filmen en daarvan de uitwerking laten zien is wat mij het meest bevalt en het eerlijkst is, waarom je product "mooier maken ".

Ik kijk altijd alle filmpjes en ga vergelijken welke ik mooi vind en ik eventueel zou willen kopen. Dan ga ik op zoek naar straatfilmpjes omdat dat beter laat zien hoe het er bij jouw uit kan komen te zien. Ik vind het zelf ook vervelend als er 2 of 2 potten door elkaar geschoten worden. Het is een beetje bedrog omdat je moeilijker kan zien hoe vol een boeket is en het vuurwerk is niet goedkoop waardoor je wel wilt weten wat je koopt.

Ik kijk wel vaak maar dan liever gefilmd door de liefhebber dan door de fabrikant/ leverancier.

Verder hangt mijn beslissing of ik iets koop vaker af van wat ik bij een demo zie dan wat ik op een film zie.

Aan de stand is goed tezien dat bijna iedereen hier wel zijn producten eerst op video heeft gezien voordat ze bestellen. Dat leek me al duidelijk want een freak vind het altijd leuk om een perfect lijstje samen te stellen, en zonder video's kan dat bijna niet.

Zelf doe ik het ook bijna altijd. Het is ook leuk om je te laten verassen, en kijken wat voor effect eruit komt. Soms bevalt het goed, of is het echt bagger.

kijk meestal hier op forum naar reacties ervan en ook videos.
heb een aantal waar geen filmpje van waren dus laat me ook nog een beetje verassen.
van raketbatterijen zijn ook maar weinig filmpjes te vinden en zijn nou net zo leuk.

voor cakes van max 15,- wil ik het wel als verassing houden maar als ik meer geld moet neerleggen OF als ik er een project van moet maken dan check ik wel eerst even!

Ik ben vaak op zoek naar straatfilmpjes, zo zie je ze meestal per stuk en krijg je een goed beeld. Natuurlijk ook altijd zoeken naar topics op vwc over producten. Potten waarvan ik het effect niet weet koop ik keestal voor in de vooravond, vaak is het dan altijd mooi omdat er hier in wateringse veld tot 0000 weinig word gestookt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan