Kijk jij naar de films op internet voordat je besteld?

Kijk jij naar de films op internet voordat je besteld?

• Ja, ik wil graag weten wat ik bestel/koop

Stemmen: 303 97,4%
  • Ja, maar pas nadat ik heb besteld/gekocht

Stemmen: 3 1,0%
  • Nee, ik houd het liever als verrassing wat het is

Stemmen: 5 1,6%

• Totaal stemmers
    311
Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ik naar films kijk voor ik vuurwerk bestel? NEE. Ik maak ze gewoon zelf :D Dan bezoek ik genoeg demo's om geen film nodig te heben.

Grapje natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel. Ik zie ze liever live voordat ik mijn keuze maak. Maar ik kan niet alle producten zien, dus dan gebruik ik ook maar filmpjes gemaakt door anderen.

Ya ik kijk filmpjes anders ga ik het niet bestellen en vaak meerdere van het zelfde product zeker als het duur is wil ik het eerst in actie zien.

Verder wacht ik ook op de folders voor ik een bestelling doe

Ja, sinds een aantal jaar.
Die jaren daar voor ben ik naar mijn idee flink belazerd, als je ziet wat voor troep er bij kan zitten voor een balachelijke prijs!

Kijken kan je zo veel meer geven voor het zelfde geld.

jazeker, sinds ik ben belazerd ben met Full Size van Lesli koop ik geen potten meer zonder ze gezien te hebben.. €100,- voor zo`n idiote pot, nee dat gebeurd me niet meer!

Natuurlijk kijk ik naar de filmpjes, mits het geen China filmpjes zijn. Dus ik wacht de demo filmpjes af en liefst zie ik de producten eerst live voordat ik overga om ze echt te bestellen.

Ja, ook ik kijk uiteraard eerst naar de films en ervaringen van mensen die ze live op demo's hebben gezien.
Liefst zie ik ze zelf ook nog eerst.

Natuurlijk kijk ik naar de filmpjes, mits het geen China filmpjes zijn. Dus ik wacht de demo filmpjes af en liefst zie ik de producten eerst live voordat ik overga om ze echt te bestellen.

ik kijk liever niet naar demo,s omdat dat ze dan bijna altijd 3 cakes afsteken tegelijkertijd dus zoek ik altijd naar prive filmpjes van mensen in de straat dan weet ik wat een cake echt doet.alleen als ik geen prive filmpjes kan vinden kijk ik naar demo,s. maar zowiezo kijk ik .:bye::bye:

ik kijk liever niet naar demo,s omdat dat ze dan bijna altijd 3 cakes afsteken tegelijkertijd dus zoek ik altijd naar prive filmpjes van mensen in de straat dan weet ik wat een cake echt doet.alleen als ik geen prive filmpjes kan vinden kijk ik naar demo,s. maar zowiezo kijk ik .:bye::bye:

En hoe beoordeel jij dan de nieuwe producten of wacht je daar dan een jaar mee tot je tot de koop over gaat :wink:

En hoe beoordeel jij dan de nieuwe producten of wacht je daar dan een jaar mee tot je tot de koop over gaat :wink:

ik sla liever een jaar over, live een schiet dag bijwonen van bv een importeur doe ik nooit (tijdgebrek en gemakzucht).ik kijk bv volgend jaar cake,s die al in het assortiment zitten in duitsland en belgie op youtube en maak dan mijn keuze.nederlandse cake,s vind ik te duur prijs/kwaliteit.:bye:

Jha ik wel, het lijkt me wel slim om dat te doen.
Je kan wel zeggen ik zoek specifiek dat en je koop dan maar wat, maar wil dat zeggen dat het genen wat je zoek (gevonden heb) ook echt goed is en bij je past?

Als je echt weet wat je binnen haal,kan je ook makkelijker zeggen van dit is een product wat ik moet hebben.
Vooral als je goedkoop wilt shoppen, kijk naar prijsen, effect, kruid inhoud enzo...

Zelfde als je een auto of telefoon koopt, je wilt toch weten wat het inhoud, wat allemaal doet enzo:D

Ook ik kijk naar films, maar vind de ervaringen van andere vuurwerkfreaks (bijna) net zo belangrijk. Op film zie je nog wel eens prachtige cakes die in het echt bijna niks zijn, of juist andersom. Als iedereen positief over een cake is, dan ben ik zoiezo al sneller geïnteresseerd in het product. 99 van de 100 keer kijk ik alsnog een filmpje hoor.

Ik heb afgelopen jaar ook een cake gekocht puur naar aanleiding van een filmpje, terwijl er amper (recente) reacties waren op VWC, maar vaak is het bij mij een combinatie tussen film en ervaringen van mijzelf of anderen.

Ik kijk altijd naar films en reactie's van de demo's en/of mensen die het product zelf hebben gehad hier op VWC. Besteed elk jaar nogal wat geld aan vuurwerk maar vind het toch altijd weer jammer als ik een miskoop heb gedaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan