Kickstarter [Uitloop]

Hmm ik heb je reactie gelezen. Maar zijn de boeketten wel echt groot??
Maar dan is het juist goed toch voor als het kaliber niet groot is??

deze pot zaterdag bij een demo gezien hier in de buurt en ook de cake in de winkel gezien (dummy) en ik moet zeggen dat ik deze groot had verwacht maar hij was best klein :p moet zeggen dat ik hem erg mooi vind :D

Ik vind dat de boeketten erg groot zijn, zeker als je ze vergelijkt met die van Full Size (99,95 euro...)
Een klein kaliber hoeft niet te betekenen dat de boeketten klein zijn... (in dit geval zijn ze groot)

@Babiloot: heb je de pot zelf gehad, op demo gezien of op filmpjes?

Had em afgestoken om 12uur. Wat een waanzinnig mooie pot is dit. Ik hoorde in de buurt allemaal ooh's en aaah's.

Had em afgestoken om 12uur. Wat een waanzinnig mooie pot is dit. Ik hoorde in de buurt allemaal ooh's en aaah's.

Dat was bij mij ook het geval!
Deze pot als eerste afgestoken om de buurt effe te waarschuwen dat we begonnen waren!:wink:

Hele mooie pot: die salvo's zijn gewoon fantastisch, de boeketten zijn groot, de knallen zijn hard en de prijs is helemaal niet verkeerd!
Toppertje, ik weet zeker dat iedereen die hem had, niet teleurgesteld is.

Dat was bij mij ook het geval!
Deze pot als eerste afgestoken om de buurt effe te waarschuwen dat we begonnen waren!:wink:

Hele mooie pot: die salvo's zijn gewoon fantastisch, de boeketten zijn groot, de knallen zijn hard en de prijs is helemaal niet verkeerd!
Toppertje, ik weet zeker dat iedereen die hem had, niet teleurgesteld is.

Die salvo's zijn inderdaad wel leuk, en ben ook zéker niet teleurgesteld. Wel moet ik zeggen dat ik de burst dit jaar ook wat minder vondt, maar zeker een leuke cake voor 00:00.

Echt een topper, deze cake was volgens velen een van de beste van de collectie. Dat was ie zeker. Echt een aanrader, leuk tempo, vol boeket. Deze zit dit jaar weer in me collectie.

Top cake! Top geld, machtige schoten!

gewoon goed, let wel op, 500gr is geen 500gr bij lesli!

Helaas te mooi om te laten liggen!

Mooie cake met heerlijke salvo's er tussendoor!

movie

Een heel spektakel met dat ding in je straat! :handsup:
Nu effe over het filmpje: waait het nu zo hard bij jullie, of lijkt dat maar?
Ik vind dat je mooie filmpjes hebt, ga zo door! :applause:
(wel jammer dat het goud niet helemaal op film overkomt, maar dat is altijd...)

had hem ook nog op youtube staan:
1ste cake 2e is de cybershot

ff 1080 kliken voor beter beeld
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan