Kick [Uitloop]

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Kick
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

102_kick.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Is nog best een geinig dingetje voor dat geld. Mooie heldere paars/blauwe vlam met wat knetter/knalletjes tussendoor. Brand ook helemaal op, net als zo'n flashing diamond.

Zal vanavond nog even een filmpje plaatsen hier :bye:

Laatst bewerkt:
Ik heb deze ook gehad vorig jaar. Komt toch een harde, paarse crackling vanaf. Het is zeker geen miskoop, en hij zal dit jaar ook zeker weer in mijn collectie zitten.

Leuke dingetjes voor dat geld er komt nog aardig rook vanaf dus je kan er ook nog een rookbom van maken:D.het is een soort miks tussen flashing demon en een gewone crackling fontijn. zit zeker weer in mijn collectie dit jaar :)

Hmmm.. Denk net wat kleiner. Echt bizar klein deze dingen, maar het effect is wel heftig.

Echt leuke dingen, is zeker geen miskoop voor die eurie.

ja, inderdaat ja!

verder denk ik ook dat het niet zo'n heel geweldig effect gaat geven, aangezien de groote! Ik heb het filmpje nu eens een paar keer goed beken, en ben tot de conclusie gekomen, dat het filmpje erg ver ingezoomd is!

Hier heb ik nog een foto van vorig Oud en Nieuw:wink:
Ze zijn heel erg klein:rolleyes: maar het zijn echt super dingen! met goede crackling!.

i1bmu1.jpg

--pyro99:bye:

ja, inderdaat ja!
Ik heb het filmpje nu eens een paar keer goed beken, en ben tot de conclusie gekomen, dat het filmpje erg ver ingezoomd is!

Filmpje is helemaal niet ingezoomd, ik heb de camera (foto-toestel, Canon Powershot A640) gewoon op zo'n mini statief gezet op ongeveer 2 meter afstand...

Back
Bovenaan