PyroRJ
VWC lid
Poeeehhh sterkte haha slecht weer en de zondag...zal wel goed druk zijnDeze maand al naar Duiven geweest met Mattenfreak en de vrouwen, maar de kids wouden ook graag. Dus morgen gaan we weer, zie wel op tegen de drukte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Poeeehhh sterkte haha slecht weer en de zondag...zal wel goed druk zijnDeze maand al naar Duiven geweest met Mattenfreak en de vrouwen, maar de kids wouden ook graag. Dus morgen gaan we weer, zie wel op tegen de drukte![]()
Vond hem ook wat tegenvallen dit jaar. Woon er vlakbij en kom er al vele jaren. Nog steeds een leuke show maar een tandje minder dan anders. Straks maar eens naar Lisse, die vond ik vorig jaar misschien niet de meest sfeervolle maar wel erg groots.Daarna naar Global Garden gereden, ook erg sfeervol, maar net even minder dan een jaar geleden qua producten, heb daar niets gekocht.
Was er al een beetje bang voor, Duiven blijft prachtig alleen gaat ten onder aan zn eigen succes. Kan me niet voorstellen dat mensen er van genieten om er op zo'n drukke dag te zijn.Gister dus naar Duiven geweest, maar wat een drukte zeg, niet te doen. Het is net alsof je op de drukste dag van het jaar naar de Efteling gaat. Moesten ver weg parkeren, en in een stoet liep je naar de Intratuin. Karretjes waren er amper nog en je kon aansluiten in de mensenmassa. Tempo was tergend langzaam, echt naar dingen kijken was er niet bij, je kwam er gewoon niet meer tussen met je karretje. Voor een keer leuk voor de kids om er geweest te zijn, maar voor mij nooit meer op een zondag. Enigste voordeel van de drukte is wel dat we niets gekocht hebben![]()
Gister dus naar Duiven geweest, maar wat een drukte zeg, niet te doen. Het is net alsof je op de drukste dag van het jaar naar de Efteling gaat. Moesten ver weg parkeren, en in een stoet liep je naar de Intratuin. Karretjes waren er amper nog en je kon aansluiten in de mensenmassa. Tempo was tergend langzaam, echt naar dingen kijken was er niet bij, je kwam er gewoon niet meer tussen met je karretje. Voor een keer leuk voor de kids om er geweest te zijn, maar voor mij nooit meer op een zondag. Enigste voordeel van de drukte is wel dat we niets gekocht hebben![]()