Kerstsfeer

De welbekende kerst nummers worden hier weer gedraaid.
Last christmas, Wonderful christmas time, Do they know it's christmas time en The most wonderful time of the year passeren the revue.

Aankomende zondag ga ik de eerste kerstmark bezoeken, stond laatst bij ons in het plaatselijke krantje dat het koopzondag was daar en er stonden kraampjes ed. En er stond bij "bezoek nu onze vernieuwde kerstmarkt". Dus dat wordt genieten aankomende zondag, gheheh.

Hier nog wat sfeer foto's..
In eindhoven hebben we elk jaar Eindhoven Winterstad :D
68a76c3b1d667c515caf2d5db54c4447_4.jpg

De Markt
94178ac530b92118b9ed8bef2e073a83_4.jpg

ijssculpturen
ef9234d1271a3d0e775a8fc89850a6a8_4.jpg

De catharinakerk mooi belicht
e02bd61a975df6d0b83094a914d600cd_4.jpg

en nog een keer
9ba5f96c598b73f725d77d891699569d_4.jpg

(Bron: www.eindhovenwinterstad.nl )

Vandaag naar de eerste kerstmark van het seizoen geweest, was echt weer heerlijk sfeerproeven, volgens mij zijn we wel 4 keer door alle gangpaden gelopen en hebben natuurlijk ook weer wat spulletjes gekocht om het huis straks weer te versieren. Er was vandaag een korting van 19% dus dat was mooi meegenomen!

Kerst sfeer heb ik niet zo gauw.
De sfeer zit het hem meer in de avonden dat ik even langs iemand ga ... en dan zeg: "Hey laten we dat knallertje is ff gaan testen." Dat we met 1 knaller op pad gaan en 30 minuten gaan lopen. Terwijl we over de koetjes en kalfes praten en soms in de verte ook nog is wat vuurwerk horen en dan ergens een plek uitzoeken om hem uit te testen. :rolleyes:

Heerlijk :)

-Roy-

Gisteren op mijn werk was er een groep kinderen (kinderfeestje) en die wouden een film zien. Dus ik een lijst met alle films gepakt die we hebben liggen daar. Koos die jongen voor de enigste kerstfilm die erbij stond. Zelf ook maar even meegekeken hehe. Was weer leuk.

heerlijke sfeer altijd kerst. vooral als het lekker koud buiten is:) en sneeuw natuurlijk het liefst maarja dat is maar afwachten hopen dat er ijs ligt met oud en nieuw dat vind ik altijd wel leuk net als vorig jaar!

jaja de sfeer verlichting in mijn straat is zojuist door de gemeente opgehangen! van die boog lampjes met dennetakken en sterren alles verlicht! lekker vroeg dit jaar.. maar dat maakt niet uit!!

Zo inmiddels is de kerstboom + overige spullen weer gezet, echt heerlijk dat hij er weer staat!

Bij de meeste van jullie staat de boom ook al of komt hij snel, plaats je foto's hier dan kunnen we samen smullen van de prachtplaatjes:)

Hier beginnen de lampjes e.d. ook al van de zolder te komen.
Ik ga dit jaar zelf ook maar eens aan de slag om het er goed uit te laten zien!!

Ik heb het niet zo op kerstbomen enzo.
Bij mij is het gewoon elke avond ff buiten kijken en miss met wat andere jongens iets testen:P

wat zal dat nou zijn:P

Onze hele school is aangekleed met kerstversiering etc. Komt omdat wij opleidingen als etaleren/decoratie en interieur hebben waar we tijdens de lessen bezig mogen met dit soort dingen :D

Nu er zo'n mooie witte deken op Nederland is gevallen komt de Kerstsfeer er helemaal in...

Als het door blijft sneeuwen/vriezen, wordt de kans op een witte Kerst wel heel erg groot:D

Volgens het weer bericht gaat het volgende week alweer dooien, vind het echt heel jammer, had zo gehoopt op een witte kerst, altijd zo'n lekker sfeertje dan. Helaas.

Morgen koud, mogelijk witte kerst

Aankomende nacht trekt de vrieskou door Nederland: op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. Daarvoor waarschuwt het KNMI.

De minimumtemperatuur ligt rond de min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt zaterdagochtend tussen de min 15 en 20 graden.

In de loop van de dag loopt het kwik snel op, maar blijft uiteindelijk steken op een maximumtemperatuur van ongeveer -5 graden.

De kans dat we dit jaar een witte kerst krijgen acht de KNMI groot. De komende dagen zal er nog wat sneeuw vallen en door de aanblijvende kou is te verwachten dat op kerst de sneeuw er nog ligt. De laatste officiële witte kerst was in 1981. Toen lag er op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt.

http://nieuws.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=149471901&page=2

EB26CC6231DCAABFDC5931A958EE6.jpg

Hmm, in Velsen schijnt het niet kouder dan -2 te worden morgen:cry:
Dat is besty wel jammer want er is morgen bij onze kerk een kerstmarkt, dan is het echt gezellig als het lekker koud is, waarschijnlijk blijft de sneeuw dan wel liggen:D

Back
Bovenaan