Kerstsfeer

Wat gek dat Nederland er niet bij staat. De gierige calvinistische houding met kerst is terug te zien in de aankleding van onze steden. Als je die pleinen ziet in dat filmpje, is het in het buitenland een stuk sfeervoller dan in Nederlandse steden...

Wat gek dat Nederland er niet bij staat. De gierige calvinistische houding met kerst is terug te zien in de aankleding van onze steden. Als je die pleinen ziet in dat filmpje, is het in het buitenland een stuk sfeervoller dan in Nederlandse steden...

Mee eens. Alhoewel sommige plaatsen het toch wel voor elkaar krijgen.
2 Jaar geleden half december weekendje weg geweest naar Valkenburg in Limburg, nou daar weten ze echt wel hoe het er met kerst uit moet zien. Echt super daar!
Kerstmarkt in één van die grotten, hele stad aangekleed, 's avonds een optocht, echt tof :rolleyes:

Mee eens. Alhoewel sommige plaatsen het toch wel voor elkaar krijgen.
2 Jaar geleden half december weekendje weg geweest naar Valkenburg in Limburg, nou daar weten ze echt wel hoe het er met kerst uit moet zien. Echt super daar!
Kerstmarkt in één van die grotten, hele stad aangekleed, 's avonds een optocht, echt tof :rolleyes:

Ja kerst is echt iets wat hier in het zuiden echt leeft in tegenstelling tot sinterklaas.Dit wordt hier ook wel gevierd maar de meesten geven de voorkeur aan kerst.Dat is ook duidelijk te merken aan het straatbeeld voor en tijdens de feestdagen overal kerstverlichting, kerstbomen etc. echt een gezellige sfeer.Valkenburg doet wat dat betreft als echte toeristenstad hier nog een schepje bovenop.

Man man man ik heb net de containers voor gezet, die worden morgen ochtend geleegd... Het is nu 10 voor 4, het waait hard, het regent vies, de herfst is echt hier... En ik zat nu net voor de gein even te kijken of de Christmas station al online is van Skyradio, maar die draait gewoon hoor! De zomer is echt weg. Laat dat smerige '***' weer maar weer komen :P We gaan er nu echt aan geloven...

Het weer wordt inderdaad een stuk minder.
Hier waait het nu ook hard, het regent hard en het is grauw buiten.
Heerlijk weer dit.

doe mij de zomer maar heerlijk die warmte!
ik hoop dat er een seizoens verschuiving komt heerlijk op 31 december in de korte broek haha

Ik zit nu even naar Sky Radio christmas te luisteren, dat is wel lekker om in de sfeer te komen hoor hey! Genieten!

Gisteren avond fietste ik naar huis, zag ik de bandsporen weer op de vochtige grond, alle terrasjes lekker vol met gezelligheid en fakkels, koude handen, heldere lucht, toen had ik het wel even te pakken hoor, heerlijk!

Vanochtendvroeg alweer flink moeten krabben. Dat is een tijd geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Krijg je altijd van die koude klauwen van :p
Vanmiddag echter bloedheet in de zon, beetje tegenstrijdig :p

Back
Bovenaan