Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Centro te Oberhausen heeft altijd wel een gave kerstmarkt. Ben je niet zo snel doorheen, kan ik zo 2 uurtjes vertoeven :)

Hier een paar foto's van de Intratuin in Halsteren, niet heel veel maar wel leuk.
157cio5.jpg

Sorry hoor intratuin, maar die barbie pop hadden jullie wat mij betreft mogen weglaten, pffff dat ze die pop nog geen jarratelletjes hebben aangetrokken :bonk:

Vandaag even langs de avri geweest, echt giga grote kerstshow zeg, stonden zelfs met 4 man het verkeer te regelen, was bizar druk.

Wauw, eindelijk een Lemax kerstdorp met een vuurwerk display!!! @Bosrand Alphen aan den Rijn!

Bekijk bijlage 33751

Gelukkig zijn dat er voort al een stuk meer. Alleen vind ik het vuurwerk niet echt super gelukt, het is wel mooi maar vind het het net niet. Heb jaren geleden ooit een display gezien ( en een achterwand vol) met vuurwerk maar dan meer met dat Fiber spul waardoor het echt écht leek.
Waar is bovenstaande Avri?

Wij konden ook met de busreis naar oberhausen voor 20 euro maar dan kwamen er nog kosten bij van 5 euro voor stoelen te reserveren en nog andere kosten. Denk dat we naat aachen gaan, met eigen vervoer

Gelukkig zijn dat er voort al een stuk meer. Alleen vind ik het vuurwerk niet echt super gelukt, het is wel mooi maar vind het het net niet. Heb jaren geleden ooit een display gezien ( en een achterwand vol) met vuurwerk maar dan meer met dat Fiber spul waardoor het echt écht leek.
Waar is bovenstaande Avri?

Het andere grappige ding met dit vuurwerk is wel, dat het ook nog geluid maakt haha. Heb ze ook gezien bij de Intratuin. Alleen in Halsteren hadden ze de achterwand ook zwart, waardoor het net iets echter leek te zijn :)

Idd maakte geluid met "oooh's" en "aaah's"! Display was te zien bij Tuincentrum de Bosrand bij Alphen! Bijgaand de rest van de foto's!

IMAG5098.jpg

IMAG5080.jpg

IMAG5081.jpg

IMAG5087.jpg

IMAG5091.jpg

IMAG5092.jpg

IMAG5093.jpg

IMAG5095.jpg

IMAG5097.jpg

IMAG5079.jpg

Het andere grappige ding met dit vuurwerk is wel, dat het ook nog geluid maakt haha. Heb ze ook gezien bij de Intratuin. Alleen in Halsteren hadden ze de achterwand ook zwart, waardoor het net iets echter leek te zijn :)

Klopt, alleen dan heb je nog een extra mediabox nodig van €17,- :p

Gister die daar ook gezien. Leuk bedacht, maar 23 euro is het me niet waard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan