Fountastic Trio

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2558
Artikelnaam: Fountastic Trio
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: nvt.
Effectomschrijving: 3 x 6" fonteinen in een tof doosje! Verschillende effecten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

11082016123952fountastictriovuurwerk3_390_390.png
11082016124008fountastictriovuurwerk1_390_390.png

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die eerste ziet er top uit. Spuwt zo op het oog vrij hoog en heeft een lange duur. Ziet er ook echt uit als een soort lava uitbarsting.

De tweede stelt niet veel voor en duurt veels te kort. De derde duurt wel weer wat langer maar is ook niet echt van je het.

Desondanks is 10 euro kennelijk wel een gangbare prijs. Het vulkanen assortiment van Wolff (Volcano, 3 stuks, spuwende tot 2 meter volgens de productbeschrijving) kostte zo'n 5 euro en dat bedrag is geleidelijk opgetrokken naar 10 euro als ik dat goed heb. Tenminste daar leek het op in sommige winkels. Of dat assortiment nog te verkrijgen is, weet ik niet.

Ik vind ze leuk! Een keer wat anders dan de vaste prik: Volcano assortiment van Wolff. Leuk alternatief.

Leuk Fonteinenpakketje erg mooie effecten met name de eerste spuwt erg hoog.
Vindt 10 euro net wat aan de hoge kant, 7,50 had een betere prijs geweest. Mocht er een dealer in de buurt zijn neem ik hem toch mee.

Ah joh, voor een tientje zijn dit prima fonteinen. Een tikkeltje kort, maar vooral de derde had een flinke hoop crackling. Ik zou deze fonteinen best eens willen kopen, ze staan niet helemaal bovenaan het lijstje, maar zijn gewoon leuk voor erbij.

Vooral die eerste is echt cool, dat magma effect.
Hoe hoog schatten jullie dat deze komen? Sommigen zeggen 2 meter, maar in de video lijkt het veel hoger?

...
Desondanks is 10 euro kennelijk wel een gangbare prijs. Het vulkanen assortiment van Wolff (Volcano, 3 stuks, spuwende tot 2 meter volgens de productbeschrijving) kostte zo'n 5 euro en dat bedrag is geleidelijk opgetrokken naar 10 euro als ik dat goed heb. Tenminste daar leek het op in sommige winkels. Of dat assortiment nog te verkrijgen is, weet ik niet.

Deze is bij ons nog te verkrijgen, ik twijfel vooral tussen de trio en de volcano.

Laatst bewerkt:
Zojuist de derde in de tuin gezien. Jezus wat een crackling wolk!!! Zeker 4 meter hoog en 4 meter breed gevulde lucht! Helemaal top!

zo mooie fonteinen en ze gaan ook nog best hoog vooral die met crackling die mogen ze ook wel los verkopen
Misschien ook wel pakje van mee pakken dit jaar :)

Serieus joh, wat een gave dingen. Ontzettend mooi en krachtig.
Dit jaar zeker proberen te kopen.

Sooowww:shocked:

Dat had ik niet verwacht! Eens kijken of ik ze kan mee pakken in de losse verkoop.
Ziet er erg goed uit voor de prijs!

hier stonden ze ook in de straat en waren zeker fijne dingen ,maar zo extreem als in bovenstaande filmpje was het ook niet.

Gisteren bij lichte schemer numero uno laten gaan. Kort, maar mooi goud dat best hoog komt! Op de verpakking stond 63gr NEM:

Back
Bovenaan