Kerstmarkten.

Ja de meeste sterfgevallen zijn thuis in bed. Maar toch lijkt de kans in DE groter als in NL bijvoorbeeld.
Er lopen helaas een hoop gekkies rond dus dacht vraag het eens hoe andere erin staan.

Toch is de kans op een kerstmarkt in DE groter?
Maar ik snap je punt, was gewoon nieuwsgiering naar hoe anderen hier in staan.

Volgend jaar zou ik graag eens Duitsland bezoeken met een kerstmarkt en uiteraard vuurwerk als dat hier niet meer mag.
Tsja. Laat het je niet weerhouden

Ik denk daar ook geen moment bij na, anders heb je geen leven meer. Merkt wel op al die kerstmarkten dat ze het echt zo veilig mogelijk maken door op veel plekken dikke blokken enzo neer te zetten.

Zojuist besloten dat we 6 december met de kids lekker een 2 dagen naar Oberhausen gaan voor een kerstmarkt.
Wel leuk, nog nooit eerder gedaan ook

Dit jaar wil ik ook minstens weer 2 kerstmarkten mee pakken in Duitsland. Oberhausen ga ik sowieso ieder jaar heen omdat het mooi te combineren is met Centro. De andere moeten we nog even zien. Ook wil ik dit jaar eens de kerstmarkt in Valkenburg bezoeken, mensen hier bekend mee?

Vandaag ook besloten dat we halverwege december nog een keer naar Duitsland gaan met de kids voor een dagje kerstmarkt. Gaan dus 2 keer naar Dusseldorf, keer naar Keulen, Duiven en Halsteren. En dan nog een paar tuincentra hier in de buurt, volop die sfeer pakken.

Vandaag ook besloten dat we halverwege december nog een keer naar Duitsland gaan met de kids voor een dagje kerstmarkt. Gaan dus 2 keer naar Dusseldorf, keer naar Keulen, Duiven en Halsteren. En dan nog een paar tuincentra hier in de buurt, volop die sfeer pakken.

Halsteren? Is dat ook een Intratuin of tuincentrum?

Gisteren met m’n zusje een datum geprikt om naar Duiven te gaan. Al erg veel zin in! Misschien dat ik nog een kerstmarkt in Duitsland meepak…

Dit jaar wil ik ook minstens weer 2 kerstmarkten mee pakken in Duitsland. Oberhausen ga ik sowieso ieder jaar heen omdat het mooi te combineren is met Centro. De andere moeten we nog even zien. Ook wil ik dit jaar eens de kerstmarkt in Valkenburg bezoeken, mensen hier bekend mee?
Nee maar las wel dat het mooi moet zijn in de grotten de kerstmarkt

Valkenburg is erg leuk en erg sfeervol in de grotten. Doe maar 1 grot per jaar en niet alle 2. Dezelfde kraampjes zijn ook in de andere grot, of de ene.

Kraampjes hebben leuke artikelen, ook bijzonder en apart kerstspul. Ik heb hier een kerststal gekocht. Nooit gedacht dat ik dat zal doen.
In de grot zelf zit ook een eettentje, leuk om een hapje en drankje te doen.

Back
Bovenaan