Fryskepyro
VWC lid
Duitse kerstmarkten hebben toch meer charme en lekker Duits eten natuurlijk. zelfde als de kermis vind duitsland toch meer een feestje van maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar niet.Voor de kerstmarkt in Leiden wordt de Nieuwe Rijn gracht altijd dichtgegooid met pontons! Inclusief schaatsbaan erop!
Bekijk bijlage 1814919
Tsja. Ik ben heel nuchter daarin en ik laat angst niet regeren. Niet dat ik het bewust op zoek maar iedere dag kan de laatste zijn. Dus LEEF! Alsof het je laatste dag is...Helaas blijft het voor mij bij lokale tuincentra, wel vind ik die sfeer altijd mooi!
Maar hoe staan jullie freaks tegenover het potentiële gevaar van een aanslag op een kerstmarkt in Duitsland?
Volgens mij is het daar elk jaar wel raak of is dat een beetje overtrokken paniek?
Oprecht volg ik het niet dus dacht gooi die vraag hier eens in de groep.
ik blijf gewoon nuchter kan sws overal gebeuren ook bij vuurwerkshow bijvoorbeeld in Duitse stad waar het overvol staatHelaas blijft het voor mij bij lokale tuincentra, wel vind ik die sfeer altijd mooi!
Maar hoe staan jullie freaks tegenover het potentiële gevaar van een aanslag op een kerstmarkt in Duitsland?
Volgens mij is het daar elk jaar wel raak of is dat een beetje overtrokken paniek?
Oprecht volg ik het niet dus dacht gooi die vraag hier eens in de groep.
Tsja. Ik ben heel nuchter daarin en ik laat angst niet regeren. Niet dat ik het bewust op zoek maar iedere dag kan de laatste zijn. Dus LEEF! Alsof het je laatste dag is...![]()
ik blijf gewoon nuchter kan sws overal gebeuren ook bij vuurwerkshow bijvoorbeeld in Duitse stad waar het overvol staat
merkte voorig week vrijdag wel in leer bij vuurwerkshow en kermis niet ver van de grens af dat veel politie was zowel Nederlandse als Duitse politieJa de meeste sterfgevallen zijn thuis in bed. Maar toch lijkt de kans in DE groter als in NL bijvoorbeeld.
Er lopen helaas een hoop gekkies rond dus dacht vraag het eens hoe andere erin staan.
Toch is de kans op een kerstmarkt in DE groter?
Maar ik snap je punt, was gewoon nieuwsgiering naar hoe anderen hier in staan.
Volgend jaar zou ik graag eens Duitsland bezoeken met een kerstmarkt en uiteraard vuurwerk als dat hier niet meer mag.