Kerstmarkten.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bezoek jij ieder jaar de tuincentra bij jou in de buurt om naar de kerstshows te kijken? Of ben jij die fanatiekeling die ze ook verderop in het land of in het buitenland op zoekt?

Laat het hier weten en post eventueel wat mooie sfeer foto's.

Dat is wel echt vroeg ja, vooral knap dat ze er nu de inspiratie voor kunnen vinden hehe. Maar de zomervakantie door en dan komt dit mooi in beeld ja.

Ben er gisteren geweest, maar dit staat er nog helemaal niet. Er is alleen sprake van dat ze het normale aanbod aan het opruimen/verplaatsen zijn om ruimte te creëren voor de kerst.

Dan vrees ik dat je met de neus hebt gekeken, want ik was er afgelopen vrijdag en kwam daar toch een heel kerstdorp tegen…

Waar precies dan, nu met de huidige verbouwing lijkt het ook dat de toegankelijke gedeelten een stuk kleiner zijn dan normaal.

Tsja, waar… op dezelfde plek als altijd eigenlijk voor zover ik het me kon herinneren van vorig jaar, als je daarmee geholpen bent? Het kan natuurlijk dat ze de route hebben aangepast door de opbouw van verdere dingen, maar er stond een mooi dorp te tingelen en ook de schappen stonden vol.

Back
Bovenaan