Kerstfilms.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zeer sfeerverhogend zijn ook altijd de kerstfilms.. vaak feel-goodmovies die bijdragen aan de fijne sfeer die om Kerst heen hangt.

Deze had ik tot vorig jaar nog nooit gezien, en nu is het een van mijn favo kerstfilms geworden :)

Kerstfilms, kijk ze ieder jaar weer behoorlijk veel. Denk dat ik zeker rond de 15 films wel kijk per jaar. Blijf ze geweldig vinden. Ook een goede tip is de serie Hjem til jul, erg leuk.

Deze kan ook elke najaar wel 10x kijken als het moet gelukkig deelt de vrouw des huizes deze mening ook

Vorig jaar onwijs genoten van The Christmas Chronicles 1 en 2. Alle Home Alone films zijn natuurlijk klassiekers en die kan je niet vaak genoeg zien, maar wat mij betreft horen The Christmas Chronicles 1 en 2 ook in dat rijtje thuis.

Een andere toffe kerstfilm is Deck The Halls. Vind deze film ook geweldig en echt een absolute aanrader.

Had me voorgenomen om kerst films te kijken zo lang mogelijk uit te stellen, maar de kriebels zijn hier zo aanwezig dat ik er van de week als ik er tijd voor heb zeker 1 ga kijken. Welke weet ik nog niet precies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan