Kerstfilms.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iemand een idee waar deze te zien is? Op één van de platforms of ergens te huren? Mijn vriendin en ik willen deze graag zien, maar kunnen hem nergens vinden.
Ik denk dat dat nog even wachten wordt en zelfs dan nog niet zeker. Zie dat die de 13e in Zweden wordt gereleased en de 18e in Duitsland en Frankrijk...wie weet zitten wij daar ook tussen en anders wordt het een VPN.

Ik zie hem overigens op Amazon Prime staan maar niet beschikbaar in NL dus denk als je VPN op VS zet dat je hem al kunt kijken.

Ik hoop dat hij voor kerst nog ergens te krijgen is. Anders toch maar een vpn fixen ja.

Ik heb er weer aardig wat gekeken. Alle nieuwe op netflix op 1 na. Nu prime nog alle 2023 kerstfilms en dan ben ik er wel weer klaar mee

Mooi dat kan via Prime zo te zien, proef abbo voor Sky. Thanks voor het uitzoeken!

Wij hebben er tot nu toe 11 gekeken dit jaar, had gehoopt op wat meer al. Maar door drukte helaas nog niet verder gekomen, hoop er de komende tijd nog wel een aantal te gaan kijken.

Red one op prime en dear santa op showtime op mijn lijstje staan. Deze week ff kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan