[Kerstcadeaus!] Win een goodiepakket!

De winnaars zijn bekend! Er is geloot op basis van postnummer vanwege het grote aantal inzendingen!

GEFELICITEERD!!!

Goodiepakket 1: #176 - Thundering in tha sky

Goodiepakket 2: #85 - knaller

1e VWC muts + muismat: #198 - wesley.s
2e VWC muts + muismat: #56 - MasterBsc

Vulcan goodiepakket: #148 - Fric

1e Verjaardagskalender: #69 - wesley1982
2e Verjaardagskalender: #20 - Djaimy

Aan de winnaars; stuur mij per pm even je adresgegevens, dan gaat alles z.s.m. op de post!

Een goodiepakket met merchandising van verschillende importeurs zoals een spaarpot, een drinkbeker, pennen, Vuurwerkbonnen en een toffe VWC-muismat!
Goodiepakket1.jpg

Een tweede goodiepakket met merchandising van verschillende importeurs zoals spaarpotten, een thermosbeker, een bierpul, muts, Vuurwerkbonnen en een toffe VWC-muismat!
Goodiepakket2.jpg

Met dank aan Huisman Vuurwerk kunnen we ook deze Vuurwerkcrew mutsen verloten! Hierbij doen we ook zo een toffe muismat en we hebben 2 van die pakketten!
Goodiepakket-VWC.jpg

Een Vulcan goodiepakket met 2 T-shirts en een prachtige kalender voor 2016!
Goodiepakket-Vulcan.jpg

Wegens de vele reacties geven we ook nog 2 prachtige verjaardagskalenders van Fireworks Photography weg!
Goodiepakket-Kalender.jpg

Mike ik heb je een pb gestuurd maar weet niet op die aangekomen is want mijn inbox doet raar zou je hier kunnen reageren of die aangekomen is?

Super Vuurwerkcrew, weer wat gewonnen haha! Hardstikke bedankt en vind het écht een leuke prijs! Gegevens komen eraan!

Back
Bovenaan