Kermisvuurwerk Vesta Vuurwerk groot succes

ylke

VWC lid
De eerste kermisvuurwerk show door het Roosendaalse Vesta Vuurwerk van afgelopen donderdag was een groot succes. Meerdere kermis exploitanten lieten na afloop weten dat ze overrompeld waren door de mooie show. Duizenden mensen die het vuurwerk zagen lieten zich na afloop uitbundig horen voor het team uit Roosendaal. Voor de show begon werd de aandacht van de bezoekers van de kermis op de nieuwe markt getrokken door het promotieteam van Vesta. Zij trokken gewapend met confettikanonnen de kermis over om het publiek alvast in de stemming te brengen.

"De show ging perfect", vertelt Rick Klaassen mede-eigenaar van Vesta Vuurwerk. "Het publiek reageerde uitbundig nadat de show was afgelopen. We konden het goed horen op het dak van de Roselaar, waar het vuurwerk werd afgestoken."

Bron

Wow aan zo'n kermis vuurwerk kunnen velen een voorbeeld nemen !!

Maar uhhh daar stonden vast geen duizenden mensen, zeker als je het gejuich in ogenschouw neemt :)

Was inderdaad een mooie show ja. Ook wel prefect opgebouwd. Eerst kleine potjes en daarna steeds groter met een heerlijke gouden finale. Enige minpunt vond ik wel dat ze heel vaak een pot afstaken en deze dan opnieuw deden. Filmpje heb ik dit keer niet omdat halverwege mijn geheugenkaart vol zat.

Back
Bovenaan