San71
VWC lid
Bedankt voor de tip.dat heb ik ook, echter ben ik ook alweer bezig met 2024-2025![]()

Update: gekeken, helaas allemaal kut(prijzen). Ik houd m'n kruit nog even droog.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de tip.dat heb ik ook, echter ben ik ook alweer bezig met 2024-2025![]()
Als ik het woord outlet of haulerwijk zeg hoor ik mn vriendin al zuchten.
Vond het zelf ook wel grappigErg leuk topic, heb hem even verplaatst naar de countdown.
Het is ellendig hoor elke keer weer voor de bijl.Denk dat je met dit topic bedoelt dat je al tig keer tegen jezelf gezegd hebt, dit is het, meer ga ik niet kopen, en dan toch nog weer dat ene artikel, die ene aanbieding of wat dan ook er even bij nemen. Kon t toch niet laten. Heel herkenbaar.
Denk dat je met dit topic bedoelt dat je al tig keer tegen jezelf gezegd hebt, dit is het, meer ga ik niet kopen, en dan toch nog weer dat ene artikel, die ene aanbieding of wat dan ook er even bij nemen. Kon t toch niet laten. Heel herkenbaar.
De ruggengraat, of eigenlijk het ontbreken ervan, is momenteel een dagelijks terugkerend onderwerp in de shout. Velen waaronder ik worden bijna dagelijks geconfronteerd met het feit dat we weer iets gekocht hebben dat we niet op het lijstje hadden staan, eigenlijk niet nodig hebben omdat we al teveel besteld hebben of omdat het de zoveelste budgetoverschrijding is. Het goede voornemen om dit jaar niet teveel te bestellen is weer eens niets van terecht gekomen.
Een leuk topic dat wat mij betreft vast onderdeel van de countdown mag zijn![]()
Een leuk topic dat wat mij betreft vast onderdeel van de countdown mag zijn![]()
`Soms heb je zn cheat week, net als bij je dieetsoms heb je dat ook met vuurwerkbudgetgrens