Kennen jullie het volgende probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ruggengraat hoeft nu ook niet sterk te zijn, het is een nieuw jaar dus lekker weer bestellen:cool: hoe de ruggengraat er voor staat zien we in december wel weer.

Heb aardig veel moeite om niet nu al heel veel te bestellen. Komen nog genoeg mooie aanbiedingen aan, maar kan het bijna niet laten

Volg idd de aanbiedingen die er nu her en der zijn maar de artikelen en/of de prijzen zijn nu niet aantrekkelijk genoeg voor mij.

Wil voor dit jaar een stuk of 20 specifieke artikelen scoren.

Betekend dat ik van mezelf 1 of 2 artikelen per maand 'mag aanschaffen' als die voorbij komen.

Dit jaar wil ik outlet Pijnacker em Pap erbij nemen en samen met Breda en Orthen 4 leuke zaken op de radar.

Beetje de kersen ertussenuit pakken :)

Sorry, ik ben te snel. Vrijdag 2 februari. Is dat een meevaller, januari doorkomen zonder dat je een cent aan vuurwerk hebt uitgegeven haha :D

Mag ik op het laatste terugkomen? Iets met Donadoni… Misschien dat de ruggengraat het gaat houden, maar ik vrees een fysiobehandeling…

En hier is die ook alweer geknakt, maar wel voor een beauty. Het is nog even afwachten tot het 100% zeker is maar mijn toezegging is er in ieder geval voor.

Een mooi kartonnetje vol Maïro Gold :droolthum

Ik heb een aantal jaren geleden iets heel belangrijks geleerd met mn 'halve burn out' en dat was:

"Je hebt pas een probleem als je er een probleem van maakt".

Tot nu toe gaat die lekker :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan