Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe dit jaar niet aan budget. Heb het er wel voor over om een laatste keer asociaal veel geld de lucht in te rammen. Als ze mijn hobby afpakken, dan zullen ze het horen ook!Wie kent het niet, je budget is allang uitgegeven maar je kunt je niet inhouden om tog wat extra te kopen. Kortom, hoe is het met jullie ruggengraat?
Nu kan het nog!Zit bij budgetbeheer, dus ik heb niet echt veel keuze dan dat ik mij moet inhouden. Maar een ruggengraat heb ik niet, elke extra euro gaan in de vuurwerk-maanden op aan benzine om naar vuurwerkshows te rijden of vuurwerk producten.
Groot gelijk, een hoop gaan spijt krijgen dat ze niet volgas ervoor gegaan zijn dit jaar.Ik doe dit jaar niet aan budget. Heb het er wel voor over om een laatste keer asociaal veel geld de lucht in te rammen. Als ze mijn hobby afpakken, dan zullen ze het horen ook!
Alleen het gezeik omtrent kooien zorgt ervoor dat ik nu even op de rem trap, maar als dat van de baan is wordt het lekker bestellen wat ik wil![]()
Hebben ze je ruggegraat verwijderd?Heb na een serieuze operatie dit jaar een flink litteken op m'n rug, maar ze zijn er niet echt in geslaagd om de vuurwerkzwakte te verstevigen..