Kennen jullie het volgende probleem?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie kent het niet, je budget is allang uitgegeven maar je kunt je niet inhouden om tog wat extra te kopen. Kortom, hoe is het met jullie ruggengraat?

Wie kent het niet, je budget is allang uitgegeven maar je kunt je niet inhouden om tog wat extra te kopen. Kortom, hoe is het met jullie ruggengraat?
Ik doe dit jaar niet aan budget. Heb het er wel voor over om een laatste keer asociaal veel geld de lucht in te rammen. Als ze mijn hobby afpakken, dan zullen ze het horen ook!

Alleen het gezeik omtrent kooien zorgt ervoor dat ik nu even op de rem trap, maar als dat van de baan is wordt het lekker bestellen wat ik wil :P

Zit bij budgetbeheer, dus ik heb niet echt veel keuze dan dat ik mij moet inhouden. Maar een ruggengraat heb ik niet, elke extra euro gaan in de vuurwerk-maanden op aan benzine om naar vuurwerkshows te rijden of vuurwerk producten.

Ik doe dit jaar niet aan budget. Heb het er wel voor over om een laatste keer asociaal veel geld de lucht in te rammen. Als ze mijn hobby afpakken, dan zullen ze het horen ook!

Alleen het gezeik omtrent kooien zorgt ervoor dat ik nu even op de rem trap, maar als dat van de baan is wordt het lekker bestellen wat ik wil :P
Groot gelijk, een hoop gaan spijt krijgen dat ze niet volgas ervoor gegaan zijn dit jaar.

Heb veel rommel die ik verkoop via marktplaats! Andere hobbies staan op hold! Elke euro gaat naar de vw! Als ik zie dat ik weer wat bij elkaar heb denk ik, 'yes! Ik kan weer wat moois uitzoeken!'

Ach ja, je komt altijd nog wel iets leuks tegen op het laatst, iets wat je naam roept en alles doet om je tot aankoop te verleiden. Aangezien ik al lang geen ruggengraat meer heb, het vuurwerk meerdere ribben uit m'n lijf kost en ik er met bestellen niet altijd m'n hoofd bij heb is er eigenlijk gewoon weinig over wat me kan weerhouden om te bestellen.

Back
Bovenaan