Kennen jullie het volgende probleem?

Ruggegraatje doet t goed. Heb vroeg een goeie collectie weten te verzamelen. Zelfs de Transbomber in de aanbieding bij Pyro Outlet heeft me niet aan het twijfelen gebracht. (Staat ook al in bestelling)

Budget is op, maar komt nieuw budget aan op salarisdag en in november misschien nogmaals. Als er tegen die tijd nog ergens wat betaalbaar te vinden kan zijn. In december kijk ik niet meer, dan enkel stookvoer bij de Lidl en Aldi halen tijdens de verkoopdagen.

Ik blijf ook maar aan de gang, de rem moet er even op nu. Enkel met black friday en halloween hoop ik nog wat losse cakes te scoren.

Ik heb de rem nu strak erop. Ben allang compleet maar kwam her en der nog telkens wat bij. Ff alles bij me kaar opgeteld.. 40 compounds en 29 cakes.. dat was niet de bedoeling begin van het jaar. Achjaa “laatste jaar he”🙃
Als je het gemiddelde over de komende 10 jaar bekijkt zijn het maar 4 compounds en 2-3 cakes voor dit jaar. Valt best mee toch?

Ik heb de rem nu strak erop. Ben allang compleet maar kwam her en der nog telkens wat bij. Ff alles bij me kaar opgeteld.. 40 compounds en 29 cakes.. dat was niet de bedoeling begin van het jaar. Achjaa “laatste jaar he”🙃
29, das wel een kansloos getal hè. Totaal niet Feng Shui.

Ik was gisteren in vier vuurwerkwinkels en vooral het “Ach ik neem dit ook nog wel ff mee” of “Deze is niet zo duur” is killing. Einde van de streep twee keer zoveel uitgegeven dan bedacht! 😂

Ruggengraat is ver te zoeken dit jaar. Als fomo toeslaat, is er soms geen houden meer aan. Mede door de flashdeals een recordhoeveelheid aan bestellingen!

Dit jaar eigenlijk redelijk binnen de perken gebleven en nagenoeg niets besteld. Wilde dat kooiverhaal eerst eens afwachten plus dit jaar wat reisjes gemaakt en andere mooie dingen gedaan met t gezin. Afgelopen jaren is dat wel anders geweest, toen bestelde ik alles wat ik wilde hebben tot t geld weer op was.

Begin dit jaar veel geld geblazen naar kooi artikelen en vervolgens een paar maanden later allemaal nieuwe dozen gekocht alsof ik nog niks had besteld. Ben nog blijven kopen tot eind vorige maand en ik heb recent pas mijn ruggengraat weer gevonden...

Bij echt goede deals vind ik het moeilijk te weerstaan maar omdat ik al een behoorlijke lijst heb is dat makkelijker geworden.

Sommige deals die ik voorbij zie komen had ik nu wel gekocht als ik nog niks had, maar door vroeg in te kopen heb ik er weinig last van.

Soms zie ik wel eens een deal en dan denk ik die wil ik wel maar het past bij de betreffende shop gewoon niet meer erbij...
Niet wat betreft budget maar kofferbakruimte.

Ik heb geen vooraf vastgesteld budget dus daar kan ik ook niet overheen gaan. Wat ik wel heb is dat ik pakweg 10 bestellingen terug al tegen mezelf heb gezegd dat het genoeg was.

Back
Bovenaan