Kennen jullie het volgende probleem?

Hier wel degelijk een budget,ivm kleine kinderen laatste 3 jaar heel rustig aangedaan,vorig jaar voor bijna 400 gehaald en dit jaar hoop ik rond de 1000 uit te geven(ook sinds dit jaar hier)Liefste word het rond de 1500 maar dat krijg ik thuis nooit voor mekaar haha

Hier wel degelijk een budget,ivm kleine kinderen laatste 3 jaar heel rustig aangedaan,vorig jaar voor bijna 400 gehaald en dit jaar hoop ik rond de 1000 uit te geven(ook sinds dit jaar hier)Liefste word het rond de 1500 maar dat krijg ik thuis nooit voor mekaar haha
Hier ook 4 kids.. dan maar wat vaker bruine bonen.. budget zit altijd wel wat rek in! Als je maar wil 💪🏻

Heb een ijzeren ruggengraat, is het budget op dan is die ook echt op. Koop ook niks extra omdat er dan al een vracht ligt. Zowel Belgisch als Nederlands en de rest gaat naar boodschappen liever daar extra eten en drinken.

De ruggengraat van een regenworm in deze,heb mezelf al een keer of drie willen overtuigen dat het nu wel genoeg is maar...................... helaas daar gaan we weer 😉😂🥳🥳

Back
Bovenaan