Vuurwerk & Pyro’s United
VWC lid
Ruggengraat die ben ik allang kwijt?
kort samen gevat keuzen stresssss wel/niet/wel/niet/ agh boeien doe maar gewoon
,
Kruit hormonen
eind van t jaar failliet…..

Kruit hormonen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op zich goede uitspraak, maar om nou advies aan te nemen van Britt Dekker...Spijt is verstand die te laat komt - Britt Dekker
Mooie bak? Meenem’n!
Gewoon keihard liegen ArnoHier wel degelijk een budget,ivm kleine kinderen laatste 3 jaar heel rustig aangedaan,vorig jaar voor bijna 400 gehaald en dit jaar hoop ik rond de 1000 uit te geven(ook sinds dit jaar hier)Liefste word het rond de 1500 maar dat krijg ik thuis nooit voor mekaar haha
Zo ist!! Je hoeft niet eens te liegen....je vertelt gewoon niet alles, das anders tochGewoon keihard liegen Arno![]()
Hier ook 4 kids.. dan maar wat vaker bruine bonen.. budget zit altijd wel wat rek in! Als je maar wilHier wel degelijk een budget,ivm kleine kinderen laatste 3 jaar heel rustig aangedaan,vorig jaar voor bijna 400 gehaald en dit jaar hoop ik rond de 1000 uit te geven(ook sinds dit jaar hier)Liefste word het rond de 1500 maar dat krijg ik thuis nooit voor mekaar haha
Scheelt ook weer gaskosten in de winter...dan maar wat vaker bruine bonen..
Over welke leeftijd hebben we het dan? Wordt er al voor je opgestaan in de bus?Mn ruggegraat is al jaren versleten
En mn knieën ook
Zal wel een leeftijds dingetje zijn![]()
Laat je nou net vakantie hebbenGaat super dit jaar, zolang ik geen alcohol drink![]()
De ruggengraat van een regenworm in deze,heb mezelf al een keer of drie willen overtuigen dat het nu wel genoeg is maar...................... helaas daar gaan we weer![]()
Tiktak tiktak tiktak paar minuten nogStraks bij Donadoni weer Harry.![]()