Stuifie
VWC lid
Heerlijk! Hernia wordt lastig zonder ruggengraatMet een nieuwe CAO die met terugwerkende kracht verrekend gaat worden zit er wat extra muntjes in het vat, dus ik sluit niet aan dat er een kleine hernia aan zit te komen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk! Hernia wordt lastig zonder ruggengraatMet een nieuwe CAO die met terugwerkende kracht verrekend gaat worden zit er wat extra muntjes in het vat, dus ik sluit niet aan dat er een kleine hernia aan zit te komen...
Jij zit ook in de Metaal en Techniek?Met een nieuwe CAO die met terugwerkende kracht verrekend gaat worden zit er wat extra muntjes in het vat, dus ik sluit niet aan dat er een kleine hernia aan zit te komen...
Hopelijk sterk genoeg om wat dozen te tillen eind decemberEn dan moeten er nog een aantal grote acties komen. Ben benieuwd hoe sterk iedereen is![]()
Heerlijk dat gevoel van je kofferbakkie volrammen in Duitsland.Bekijk bijlage 1801117
Ik herken het probleem van geen ruggengraat helemaal niet.. Alleen een te kleine kofferbak!
Nou jah dat laatste zeg je nou wel,maar t maakt mij nieuwsgierig.
Is inslaan in b.v. januari bij een (online) "freak" winkel,nog steeds beter voor je portemonnee(zelfs met langere reistijd erbij),dan in deze periode gaan inslaan bij dezelfde "freak" winkels ????
Ik ken het idee van inslaan in de 1ste maanden van het nieuwe jaar niet(ik weet dat t een soort van schijnt te bestaan),als t gaat om kortingen online,en kan dus ook niet zeggen of dat dat beter is voor de consument qua kortingen,dan nu gaan bestellen.
Wellicht wil iemand hier iets meer licht op laten schijnen ?