Katan Special Grande #400

Koala

VWC lid
Artikelnummer: R100
Artikelnaam: Katan Special Grande #400
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 400 schoten, 4 dubbele compound
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 en 30 mm
Kartoninhoud: 4/4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €479,-

katan_2020_special_xl_400.jpg

WhatsApp Image 2020-04-03 at 14.06.29.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
4 dubbele compound, maar ik zie wel erg veel lontbeschermers?

Totaal andere cake opbouw dan andere importeurs doen trouwens.

4 dubbele compound, maar ik zie wel erg veel lontbeschermers?

Totaal andere cake opbouw dan andere importeurs doen trouwens.

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat dit 't concept voor de uiteindelijke compound. Hiervoor zijn dan ook verschillende cakes uit verschillende boxen gehaald..

Dit is gewoon een model samengesteld uit dummy cakes, die lontcovers en letters bovenop moet je niet naar kijken :droolthum
Komt uit het katan sneak preview2020 topic

Laatst bewerkt:
Beste bak zeg, zeer benieuwd naar beeldmateriaal. Katan heeft afgelopen jaar heel wat toppers op de markt gebracht, verwacht ook dit jaar weer veel van ze.

Ik zeg tuinstoelen naar buiten tijdens oud en nieuw.
Flesje champagne er bij, sigaartje er bij, aansteken en kijken maar.

(Dan zal dat kl*te ding halverwege wel weer uitgaan. :wink: )

Is hiervan ook het filmpje al beschikbaar? Van de andere nieuwe producten is die wel vrijgegeven namelijk.

Een best apparaat op bovenstaande foto. Dat belooft wat, evenals de bekende specificaties. Ik ben benieuwd naar beeldmateriaal!

Wat een ontzettend lomp en groot ding haha. Ben altijd wel benieuwd hoeveel van zo'n dure, grote bakken verkocht worden op jaarbasis..

heb een vermoeden dat de waaiercakes een soort effect hebben als de yellow submarine of de sneaky colour/silvermine van katan :rolleyes:

Ben benieuwd naar het filmmateriaal. Echter als je zelf, op basis van een fan style en wat katan special boxen, het samenstelt ben je nog goedkoper uit....nadeel is dat je zelf wat moet knutselen.

4 waaiers van 30schoten in 25mm en 280schoten in 30mm. Samen 400 schoten, zal tegen de 7kg kruit zitten.
Mooie brede waaiers tussen de i-shape door, een op papier erg dik blok hoor!

Ben benieuwd naar het filmmateriaal. Echter als je zelf, op basis van een fan style en wat katan special boxen, het samenstelt ben je nog goedkoper uit....nadeel is dat je zelf wat moet knutselen.

Fan style 120shots voor ongeveer €100,-
Katan special 2stuks 200shots zit je ook op €100,-

Totaal op €200,- maar wel 80 shots minder en Katan special is 25 mm en deze doos heb 30mm

Back
Bovenaan